Ovohavanje vagin

Kako pravilna in vizionarska je bila odločitev Akademije blogec, da podeli naziv blogerke leta članici ekipe Siol-Blogos Morski, priča tale izjava dneva, ki je sicer iztrgana iz konteksta:

prav tako pa mi ovohavanje vagin, ki niso zrastle med mojimi nogami, ne predstavlja izziva


vir: pojma nimam (dobil po pošti)


vir: cafepress.com

8 Responses to “Ovohavanje vagin”

  1. Stalker Says:

    Hmm… avtomultivaginalnost… zanimivo…

  2. Morska Says:

    To priča o še eni podobnosti med moškim in žensko. Tako kot je dedc zaljubljen v svoj kurac, tako je baba v svojo vagino. Vsaj bilo bi naj tako. Jaz sem za enakopravnost! 🙂

  3. dronyx Says:

    Men domači hišni ljubljenčki niso ne vem kako pri srcu, ker je z njimi samo del, samo so mi pa kužki ful smešni za gledat v kakšnem parku, ko se ovohavajo. In dostkrat si mislm, kakšna škoda, da imajo ljudje firmware upgrejdan, ker bi mi blo še bolj smešno gledat ljudi, kako se ovohavajo. Pol bi pa verjeten po cele dneve v parkih preživu in se sam režu. 🙂

  4. alcessa Says:

    A, si dal sliko “česna”… 😈

  5. Morska Says:

    Alcessa: Haha, res spominja na česen 🙂

    Oniks: To je baje “izumla” AllyMcBill,ko je ovohavala BonJovijejo rit prasica.:)

  6. dronyx Says:

    Morska, dodal še eden poletni modni bonus nasvet za “vroče dni”. 😉

  7. pijanec Says:

    dronyx: zgleda pa, da Japonci nimajo upgradanega firmwara, ker pri njih je to ovohavanje pravi business.

  8. PENKO Says:

    Žal mi je, da ima toliko ljudi bolne asociacije. Sicer tudi jaz ne maram rdeče barve, vendar me to umetniško delo nikakor ne asociira na vagino ali vagino multiply.Pa tudi, če bi me asociiralo, nebi bil toliko vulgaren in to priznal, kajti že po hindujskem pregovoru velja: kakršen asociacije, takšen človek. Se opravičujem, vendar dejansko mi gre na jok.

Oddajte komentar

