Keš pičke

Obljuba dela dolg in danes začenjam že z prvim vprašanjem, na katerega bom poizkušal odgovoriti. Bralka me po elektronski pošti sprašuje, kako bi si jaz izbrala tipa, če bi bil ženska. In če povem po pravici, tudi mene tole vprašanje vznemirja že dlje časa, tako da bom poizkusila kar se da iskreno odgovoriti.

Prvo, ne bi prenesla v hiši copate. Takšnih tipov ne maram in pri meni kot ženski ne bi imeli nobenih šans. To, da tipa nalomiš kot vola, on pa ti reče, da te ima še vedno neizmerno rad, je patetika vredna posmeha in s takim dedcem nimaš kaj delat pod isto streho, kaj šele jesti iz istega krožnika ali sedet na isti WC školjki.

Nekako klasičen preizkus, ali gre res za čistokrvno copato bi bil, da recimo kot ženska razmečem stanovanje, pustim neumite krožnike v koritu, stresem bananine olupke pod mizo in na stranišču nekaj dni ne spustim vode. Potem pa prosim tipa, če bi bil tako prijazen, ter malo pospravil stanovanje, ker me nekaj boli v križu. Če preizkus opravi brez ugovarjanja, ga takoj zabrišem čez vhodna vrata z glavo naprej. Govorim kot ženska jasno. Če se dostojanstveno upira, mu bi dala še eno možnost za popravni izpit, če pa me nazaj nadere, da je to žensko opravilo in da naj ga ne imam za tepca, pa je vsekakor vreden treznega razmisleka in naslednjega preizkusa.

Kot opažam, večina žensk dela klasično napako, da išče idealnega partnerja. Torej nekoga, ki te bo v eni in isti osebi imel rad, ti bil brezpogojno vdan, te bo poslušal, razumel, dihal s tabo, bo genetsko kompatibilen tako, da bosta zaplodila sanjsko lepe otroke in nenazadnje, ti bo nudil takšno finančno oporo, da lahko počneš v življenju samo še to, kar te res zabava in izpopolnjuje v neizmerni praznini, ki postaja z leti samo večja in večja.

Tega na trgu jasno ni in če bi taki tipi zares obstajali v eni osebi, ta igra nima smisla in bi vsi vanjzemaljski gledalci, ki nas spremljajo v drugih galaksijah prek predplačniških megavizorjev kot resničnostni šov, pocrkali od čistega dolgočasja. Ali pa bi jih razneslo od prenažiranja z kokicami in čipsom.

Ampak če kot ženska to veš, rešiš problem na način per partes. Kdo pa pravi, da mora biti ista oseba moški, ki ti zaplodi otročička in moški, ki ti služi denar big time?

Najprej glede otročičkov. Tu kakšne velike romantike ali filozofije ni. Vemo, kako deluje genetika in kriv nos se lahko deduje v n-to koleno do praprapradedka nazaj. Tega nočemo. Torej moram kot ženska pogledati moje genetske slabosti in jih kompenzirati z pravim Y kromosomom. Če imam jaz kot ženska nos zamaknjen v desno, iščem moškega darovalca semena, ki ima nos zamaknjen v levo za natančno enako stopinj. Če imam jaz izbuljene oči, iščem tipčka z vdrtimi očmi in tako naprej. Pri tem opravilu je idealno, če se uspeš nekako spraviti v službo na policijo, kjer imajo bazo profilov raznih modelov, ker ti je tako prihranjeno veliko truda in iskanja idealnega Y kromosoma. Nič hudega, če gre morda za same kriminalce, mi iščemo ustrezen genom in semenu se ne gleda v oči, pravijo.

Sedaj pride pa na vrsto še bistvo. Ženska kot ženska ne moreš funkcionirati in izživeti sebe, brez ustrezne finančne preskrbljenosti. Čevlji Manola Blahnika, parfum Imperial Majesty z price tag okrog 215.000 USD per flaška, oblekice Urške Drofenik in unikatne ženske torbice iz krokodilje kože, posute z diamanti. Vse to stane in stane precej.

Zame kot žensko bi bilo idealno, da si za rešitev finančnega problema najdem tipa, ki živi nekje daleč stran od mene, a mi kljub temu pošilja redno mesečno rento v obliki recimo 5 do 10.000,00 današnjih evrov. To ni ravno veliko, samo z nekaj zategovanja pasu se da s tem tudi dokaj spodobno živeti in izživeti vsaj delček ženskih sanj. Si pač ne kupiš parfuma Imperial Majesty, ampak nekaj, kar diši za 200 € na flaško. So fucking what? Kdo pa bo to opazil?

Dolgo sem razmišljala, ali kaj takega sploh obstaja in sem danes, ko poznam rešitev, naravnost začudena, kako malo ljudi ve za tale mali trik, velikih mojstric zapeljevanja.

Najdeš si enostavno pripadnika slovenske vojske, postavnega fanta, ki je zate pripravljen narediti vse. In ko takole na poletni romantičen večer sedita na terasi Ljubljanskega gradu in v miru pijeta half-dry, half-wet martini, mu predlagaš, če bi šel zate kamorkoli na svetu. In jasno odvrne Da, kaj pa drugega. Saj je vendar dedec na mestu in pravi kavalir, ki bi za svojo žensko naredil vse. In potem mu predlagaš, da se naj javi kot prostovoljec za misijo v Čadu, ker bo tako najlepše dokazal, da te ima zares rad in da mu tudi ni vseeno za črnske otroke v Afriki. To pa je jasen znak, da ima tudi veliko srce. Seveda pa jaz sama doma od zraka ne morem živeti, zato mi lahko vsak mesec nakaže na moj TRR delček plače v obliki skromnih 5.000,00 €, kar je le majhna kompenzacija za to, ker ga ne bom videla dolge mesece in bo moje telo nepotešeno hrepenelo po njegovi ljubezni.

Jasno, nepotešeno my ass. Ko ti on nakazuje denarčke od težko prislužene plačke, si lahko ubodeš pravega dedca, ki te poseksa kot čistokrvni nilski konj, da še nekaj dni ne vstaneš iz postelje zaradi bolečin.

Tako, toliko za začetek, vi pa pridno sprašujete še naprej. Na najboljše vprašanje še čakam.

Preberi še:
Izjemna akcija samo pri Onyxu by Onyx

13 komentarjev to “Keš pičke”

  1. Tomaž Says:

    Če bi bil jaz ženska, bi po eni strani iskal moškega, ki ima denar. Sam ko bolje razmisli, se bi bilo pa težko uleči vsak večer v isto posteljo z njim, če ni ljubezni.

  2. Swizec Says:

    Groza … se dobro da takim zenskam ze na nosu pise da so taksne in se jim clovek lahko na daaaaaalec ogne.

    Najvecji smeh je, da jih je vecina kljub vsemu trudu in zapravljanju denarja grdo oblecenih.

  3. dronyx Says:

    Tomaž, saj v posteljo se ne uležeš zaradi ljubezni, ampak da se spočiješ. 🙂

    Swizec, jaz kot ženska bi vedno hodil lepo oblečen tudi po stanovanju in v javnosti ne bi rigal.

  4. sparkica Says:

    dronyx, a si prepričan, da nisi ženska? 😀 Očitno nas poznaš v dno duše. In to brez operacije :mrgreen:
    Drugače pa…ni samo metoda per partes, obstaja tudi substitucija… Še dobro, da nisem keš pi*ka in da skrbim zase, sicer bi prišla k tebi po kak nasvet ali dva glede optimizacije svojega življenja :mrgreen:

    Ne postani bitter lemon, sicer te bo kak krokodil ali jaguar spil 😉

  5. dronyx Says:

    sparkica, jaz ne verjamem v kirurške operacije. Tebi lahko sicer odstranijo tiča in te našopajo z hormoni, samo v duši pa si ali pa nisi ženska. Tega ne moreš po moje spremenit. Jaz se sicer rad oblačim v žensko spodnje perilo, rad pomerjam čevlje z visoko petko, rad gledam Maria Galuniča, redno brijem obrvi in nosim umetne trepalnice in nenazadnje jeseni vlagam kisle kumarice. Po moje tu dileme ni, kljub prekomerni poraščenosti po celem telesu.

  6. sparkica Says:

    :mrgreen: Operacije so različnih vrst 😀

  7. dronyx Says:

    Po mojih izkušnjah, se da z korektno opravljeno lobotomijo poštimat večino primerkov.

  8. sparkica Says:

    Hehe, na tem mestu se absolutno strinjam, vendar je definitivno ne privoščim :mrgreen:

  9. tamara Says:

    dronyx ali si ti mogoce kaksen zatezen samec? ker sicer bi si vlogo zenske precej enostavneje zamislil, tako pa ze na dalec smrdi tvoj zenski del osebnosti.
    ker pa nas ego leti visoko po nebu, se nihce ne zamisli sam nad sabo, ampak udari nazaj- ces kolk sem jaz dober in ti zanic. zato me veseli, da je na svetu taksna velika raznolikost, da lahko izbiramo.
    ane?

  10. dronyx Says:

    tamara, ko dobri mački stopiš na rep, zamijavka. Sicer pa menim, da bi morale me ženske bolj držati skupaj. 🙂

  11. tamara Says:

    🙂
    ma z zenskami ne bi nc drzala, ker slej ko prej izpustijo kar drzijo. mene pa zelo zabava moj moski v meni 🙂

    macke mijavkajo tudi kadar so lacne. grem na en sendvic.
    🙂

  12. ZigaK Says:

    Še dobro da nimam veliko denarja, da se potem ne limajo po meni razne ….
    To je treba vse brati v pretekliku, sem namreč srečno poročen. 🙂

  13. severin Says:

    jao fak ker bolan članek, sej sem mel tako afno sam nikol več. Ko je mela ona depresijo sem ji 100 na uro pomagu, jo tolažu ko je po 12 ur spala na dan… Ko je pa men depra( na polno ven začela ven metat je pa rekla da naj grem k psihiatru. Ko sem bil popolnoma na tleh(res na robu), ko nisem vedu kaj mi je, mi je pa rekla da ona rabi več denarja in da jih nič več daril ne kupujem.ko sva začela furat je bila ful nezadovoljna s svojo težo, zato se ji bil tudi v podporo ko je skujšala za 20 kil. Kot sem že povedal bila je nedolžna žalostna punca, ves čas sem moral potrpežljivo ven vleči iz nje kar sem hotel izvedeti, a ona lubosumna skos. A med družbo pa pluvala mene za mojim hrbtom, ko sem mel udarec Bipolarne.
    Govorila je da nisem za nič sposoben in za nisem za nobeno rabo.
    Jaz pa takrat res nisem mogel nič ker sem en dan norel z miljon idejami, drugi dan sem pa razmišljal kakšen način je najboljši da se fentam. ja itak pustila me je sam sem nase ponosen da je od tega 4 leta, in do zdaj premagujem nihanje vzponov manije, prepade depresije popolnoma brez zdravil. Tko da take ženske si ne zasluži noben, za mene je boljša oseba prostitutka kot ena ki išče sponzorja, PROSTUTUTKA PRODAJA LJUBEZEN ZA DENAR, SPONZORUŠE(PLEH BABE) PA ZA DENAR PRODAJA DUŠO IN LJUBEZEN.

Oddajte komentar

