Katapult v BTC Cityu

V Ljubljanskem BTCju je še do 15. junija odprt Nizozemski Luna park, ki ima vsaj (natančno) tri omembe vredne atrakcije, ki jih ljubitelji tovrstnih doživetji ne smete spregledati. No ja, v bistvu jih lahko, to se sam tko reče.

Jaz sem bil tam ravno tisto nedeljo, ko je imel BTC nek dan nakupov in sem slučajno opazil tole zadevo. Sem bil pa presenečen, ker sem pričakoval neke igračke za otroke, ali največ kakšno bedno hišo strahov, ki jo je nek zabaviščni park dal v odpis in kjer ne veš, ali stvari zanalašč razpadajo, ali pa razpadajo zato, ker je vse skupaj slabo sestavljeno.

Resda je večina tam razstavljenega zame malo brez veze, ker je vse varianta na isto temo, da ciljaš z nečim v razne tarče in potem za nagrado, če si uspešen (kar pa večinoma nisi), dobiš spet novo plišasto igračko, po možnosti XXL velikosti, s katero nimaš na svetu kaj počet in ti bo doma samo delala napoto v že tako prenatrpanem stanovanju. In upam, da organizatorji te veselice ne kupujejo nove plišaste igračke, ampak organizirajo kakšno dobrodelno akcijo v slogu naših medvedkov za pediatrično kliniko. Ker če obstaja kaj na tem svetu v enormnih količinah, so to rabljene plišaste igračke.

Ampak so pa tam, kot že rečeno, za uporabo razstavljene natančno tri naprave vredne omembe in se po mojem kosajo z najbolj divjimi iz Gardalanda (žal pa ni resnega vlakca smrti).

Na prvem mestu je tu vsekakor katapult, ki te z veliko hitrostjo izstreli v posebni kapsuli v zrak. Če hočeš, te ob tem še slikajo, da imaš za spomin, kako izgledaš, kadar si res preplašen in v šoku.

Tele slike sem posnel sicer potem v ponedeljek, ko sem se vrnil na prizorišče, da preizkusim še tole zadevo, vendar ni obratovala in sem bil kar malo razočaran. V nedeljo pa je zadeva delovala na polno in lahko rečem, da je večina ljudi iz te kapsule prišla precej zdelana, bleda, ena je celo kričala “Nikdar več, nikdar več…”, pri čemer je natančno vedela, v kaj se spušča. Samo po moje to ljudje (vsaj večina) ne preizkušajo zato, ker v tem uživajo, ampak zato, da si dokažejo, koliko si upajo.

Kako vse skupaj izgleda iz kapsule, ko te z velikim pospeškom zabriše navpično v zrak, je lepo prikazano na spodnjem video posnetku (ki pa je za odtenek manj divji kot tale katapult za hillbillye)

V vsakem primeru toplo odsvetujem pred kakršnimkoli podobnim preizkusom nažiranje v sosednji slaščičarni ali pivnici, ker učinki na želodec pri tem niso ravno blagodejni, pa tudi gledalci ne bodo navdušeni, če bodo dobili napol predelano vašo hrano direktno v obraz. Da o blamaži ne govorim.

Druga napravica, ki jo moram nujno pred zaprtjem še preizkusiti, se imenuje Booster.

Gre za nekakšno na sredini vpeto dvokrako vetrnico, ki ima na obeh koncih sedeže, se vrti okrog osi in te tudi dvigne zelo visoko v zrak, tako da lahko uživaš v razgledu.

V bistvu sem tako poizkusil tisto nedeljo žal samo tretjo napravico, ki je po moji oceni tudi vredna preizkusa. Gre za nekakšen vrtiljak, kjer si pripet na stolu in se vrti okrog osi, poleg tega pa se vse skupaj še hitro dviga in spušča ob nabijanju techno glasbe, ki je zmontirana v ritmu posebnih učinkov na napravi.

Škoda, da organizator ne ponuja dnevne vstopnice ali kakšnega podobnega kompleta, kjer bi lahko za enkratno ceno (recimo 20 €) cel dan užival na teh napravah. Vsaj jaz imam to slabost, da ko mi enkrat nekaj takega postane všeč in to mi običajno že po prvi vožnji, potem enostavno ne morem nehat in postanem hitro zasvojen, kar pa pri ceni 6 € na vožnjo ni ravno priporočljivo. Kot sem pa opazil ko tole pišem, si je organizator domislil zares unikatnega načina za obračun popustov. Iz spletne strani si lahko natisneš bone za popuste.

Samo na spletni strani ne piše, ali moram tiskati v barvah, ali šteje tudi, če natisnem na črno beli laserski tiskalnik?

Preberi še:
Obožujem helikopterje by Onyx

Oddajte komentar

