Izjemna akcija samo pri Onyxu

V mesecu juniju sem se odločil pripraviti za moje zveste bralke in bralce izjemno akcijo. Do konca meseca mi lahko zastavite vprašanje iz kateregakoli področja, na katero bom poizkušal najti odgovor. V primeru, da bo šlo za kakšno trše pravno vprašanje, bom angažiral tudi mojo ekipo pravnikov. Vaša vprašanja mi lahko pustite kot komentar na tale zapis, ali pa mi jih diskretno pošljite na moj elektronski naslov. Ta izjemna akcija traja samo do konca meseca junija, ali pa do izpolnitve maksimalne kvote stotih vprašanj. Bralca, ki bo zastavil najboljše vprašanje, na katerega ne bom našel odgovora, bom še posebej dodatno nagradil.

V nadaljevanju pa nekaj primerov vprašanj, ki mi jih lahko zastavite (ni nujno, da ravno te):

Ali prdci vrhunskih manekenk, filmskih igralk in misic tudi smrdijo?

So medvedje lahko homoseksualci in lezbijke?

Rad bi poseksal sošolko, ki jo nimam čisto nič rad in imam rad sošolko, s katero pa ne bi seksal. Onyx, je to normalno?

V primeru, da naredim samomor, ali mi še zmeraj velja moje življenjsko zavarovanje, ki sem ga sklenil za primer smrti?

Ali lahko dodatno zdravstveno zavarujem na mojo zavarovalno polico še kužka, mucko, papagaja?

Ali lahko zavestno vplivam na to, v kaj se bom reinkarniral po smrti? Rad bi bil sramna uš ali virus ebola.

Sem že vrsto let zaprisežena vegetarjanka, moja psička pa ima tako rada piščančje neobarjene klobase. Kako naj jo tega odvadim?

Na razgovoru za službo administrativne referentke IV so me prosili, če jim lahko pošljem še mojo sliko v dvodelnih kopalkah. Onyx, se ti zdi to v redu?

Delam za blagajno v velikem nakupovalnem centru. Šef od nas zahteva, da nosimo med delom plenice za odrasle, ker nimamo zamenjave za na stranišče. Se lahko kam pritožim?

Ker se nafta tako draži, zakaj ne bi, tako kot Nemci med drugo svetovno vojno, skladiščili rezerve v Postojnski jami?

Doma sem našel na podstrešju pol kile obogatenega plutonija od dedka, ki je včasih delal v nuklearki. Onyx, stari moj, ali mi lahko prosim objaviš načrt za vžigalnik?


Star sem 13 let in mama mi ne pusti, da bi se samozadovoljeval, ker bom potem postal impotenten. Onyx, kaj naj naredim? Naj poslušam mamo ali mojega prebujenega tiča?

Slišal sem, da so pri nekom odkrili 2 kg heroina v anusu. Ker se bojim, da imam tudi jaz to bolezen, bi rad šel ne pregled. Kje se lahko naročim in ali je pregled brezplačen?

Po desetih letih varčevanja, odrekanja in dobesedno trganja od lačnih ust, sem privarčeval prvih 1000 €. Onyx, kako naj sedaj naredim iz tega 2, brez da izgubim privarčevanih 1000?

Če raznese Sonce, ali imam res samo še 8 minut časa, da pojem zadnjo večerjo in še zadnjič zadovoljim ženo? Prosim, če mi lahko matematično izpelješ račun na dve decimalki natančno.

Star sem 16 let in hodim v prvi razred gimnazije. Vedno sem bil odličen učenec. Sedaj pa se je prfoksa za slovenščino čisto vame zatrepala in hoče, da bi imela skupaj spolne odnose. Kako naj jo zavrnem, da ne bo trpel moj učni uspeh?

Onyx, stari moj, celo popoldne sem se igrala z japonskimi kroglicami, sedaj pa ene nikakor ne dobim več ven. Poizkusila sem že z fotrovim francozom in matkino kuhavnico, pa ne gre. Kaj naj naredim?

Rad bi se potapljal na dah, pa ne vem, kaj storiš potem, ko ti enkrat zmanjka zraka?

Vprašanje ne more biti neumno, neumen je lahko samo odgovor. Kaj pa tebe zanima in se tega nikdar nikogar nisi upal vprašati na glas?

Preberi še
Facts on Farts by Brenna Lorenz

Opomba:
Ne vem sicer (vejica, butelj!) kako je to možno, samo praktično sočasno je tudi nemški tednik Der Stern začel z akcijo Stellen Sie eine Frage!, ki je čisti plagiat moje akcije. Pri čemer jaz nisem mogel kopirati od njih, ker nisem vedel za njihovo akcijo.

4 komentarji to “Izjemna akcija samo pri Onyxu”

  1. Alex van der Volk Says:

    Hehe, dobra vprašanja. No, moje bi bilo:

    Dr. Onyx, kako naj neham kadit, da ne bom trpel abstinenčne krize?

  2. dronyx Says:

    Volk, hvala za vprašanje. Daljši odgovor sledi, ko preštudiram problematiko, sicer sem se pa jaz, ko sem se odvajal od kajenja cigar, zatekel v okrilje alkohola. Tako da sem sedaj odvisen od vodke.

  3. PiPi Says:

    Mene pa muci tale aforizem, ki ga dostikrat slisim od prijateljev, pa si ga ne znam preprosto tolmacit: “Bolj je dihala, bolj sem se gledal!”

    Za vsak hint ti bom hvalezen do groba in nazaj 🙂

    .::PiPi::.

  4. ZigaK Says:

    Dr Onyx, jst bi en prispevek o sistemih za neprekinjeno napajanje s poudarkom na napajanju DVD rekorderjev z trdim diskom.

Oddajte komentar

