Samostrel

Med vsemi najbolj iskalnimi pojmi se beseda samostrel pojavi na izvrstnem šestem mestu, kar se mi zdi, glede na okoliščine, dober rezultat in kaže na to, da je pri Slovencih kljub tranziciji in kolektivnemu pranju možganov ostalo še nekaj Robin Hoodovskega duha.

Tako orožje (vprašanje, če se sploh šteje uradno za orožje) se pri nas lahko kupi samo z osebno izkaznico, mislim pa da je potrebno biti vsaj polnoleten. To mi je nekako razumljivo, ker napenjanje tele igračke je pa vse prej kot lahko početje, ki zahteva veliko moči. Nekateri samostreli sicer imajo v kopitu vgrajen poseben mehanizem (škripec), s pomočjo katerega se jih da lažje napeti, obstaja pa tudi poseben sistem vzvodov za napenjanje, ki zadevo bistveno olajša, da ne pride do raztrganin trebušne stene.

Ljubitelji igre Half Life 2 vedo, kako prijetno je na daljavo odstranjevati s samostrelom Combine soldierje. Zadržiš dih, nameriš, sprožiš, puščica naredi sk in potem, ko zadane tarčo, še čisto potiho tup (slovnično rečemo temu medmet). Nobenega hrupa in vonja po smodniku. Čista poezija.

Če bi se kdo rad na vsak način pomeril v streljanju tarče z dr. Onyxom, mi lahko vrže v obraz rokavico ter mimogrede pove, kakšna je nagrada za zmagovalca, da vidim, ali se mi izziv sploh splača sprejeti. Samo za pivo ne ustanem zjutraj niti iz postelje, tako da mora biti izziv malo večji. In prosim, ne ponujajte mi žena (to velja tako za lastne, kot tiste od kolegov), punc ali sester, ker to je podobno, kot če streljamo samo za pivo.

Prosim pa, da me obrambni minister zaradi tega zapisa ne postavi ponovno v strateško vojno rezervo, ker sam ostro nasprotujem ubijanju živali. Kar se tiče ljudi, si pa nisem čisto na jasnem. Ampak če rečemo, da smo samo neka čudna podzvrst živali, potem se tudi ne bi smeli ubijati med sabo. Vsaj ne v prevelikih količinah.

Preberi še:
Prodajam orožje na črno NE! by Onyx
Izterjava by Onyx

Značke:

5 Responses to “Samostrel”

  1. rockstar1707 Says:

    Samo vprašanje. In kje potem tole uporabljaš? Na kakšnem travniku za hišo ali kako? Pa kam sploh streljaš?

    Sicer sem si pa jaz pred leti naredil samostrel kar sam. Iz “špic” od dežnikov, ki so narejene iz (najbrž ne preveč kvalitetnega) vzmetnega jekla. Ni bilo “bog ve kaj”, ampak delovalo pa je.

  2. dronyx Says:

    To je dobro vprašanje. Letos v bistvu sploh še nisem z njim ustrelil in je bolj za okras. Da bi streljal za hišo, ni govora, ker se mi kakšna starejša soseda onesvesti. Že če vidi samo zračno pištolo Beretto je cela štala. Poleg tega tole ni tako nedolžno kot zračna pištola in moraš pametno izbrati mesto za streljanje.

    Pri meni je ena dobra lokacije, kjer je raven travnik kakšnih 100 metrov, na eni strani pa je strmo pobočje, ki ni poraščeno in pregledno, tako da ti kdo ne pride slučajno v line of fire. Za streljanje potem potrebuješ samo še podlogo in tarčo. Moram pa nujno kupi še napenjalec, ker tole napenjat na roko je pa overkill.

    V Kranju obstaja trgovina Vreček Agro, ki ima baje tudi strelišče zraven in prodajajo opremo za ta šport. Če koga zanima, ali če bi rad pred dvobojem še malo potreniral:

    http://lokostrelstvo.e-soft.si/index.asp

  3. Alex van der Volk Says:

    Samo, jebemmusunce, da bi se enkrat res rad preizkusil v streljanju s tem čudom tehnike. Koliko pa pravzaprav sploh stane ena taka reč? Drugače pa Viljem Tell, ne Robin Hood

  4. dr. onyx Says:

    Volk, jaz sem ga kupil rabljenega, nov pa stane po moje okrog 400 €.

  5. Optimus Prime Says:

    Zanimivo!

Oddajte komentar

