Balkon groze

Očitno balkoni v blokovskih stanovanjih niso čisto nedolžna zadeva. Eden primer, kaj se ti lahko zgodi, je opisal na blogu Chef, nekaj podobnega pa se je zgodilo moji sestri pred kakšnim tednom.

Sobota popoldan, nekje okrog 14 ure. Sestra je doma sama s hčerko, mojo nečakinjo, v zgornjem stanovanju stanovanjske stolpnice. Na obisk pride njena znanka z možem in njuno tri letno hčerko. Moja nečakinja pa nima še niti dve leti, tako da razen jokat in papat, kaj veliko še ne zna.

Sestra in znanka gresta na zastekljen balkon, da prižgeta eden zdravilni cigaret za čiščenje pljuč, medtem se jima pridruži še edini moški te družbe. Ko so vsi trije na balkonu, starejša deklica zapre balkonska vrata in obrne kljuko tako, da se vrat ne da več odpreti iz balkonske strani. Trojica se znajde tako ujeta v balkonu, visoko nad zemljo. Moja nečakinja se jasno takoj začne na ves glas dreti, medtem ko starši poizkušajo drugi deklici razložiti, kako naj balkonska vrata odpre. Jasno, tudi njo zajame panika in se začne še ona na vse pretege dret, namesto da bi odprla vrata. Ampak, takšni so današnji otroci. Najprej te spravijo v težave, potem pa še pustijo na cedilu kot makarona, kuhanega na aldante.

Če bi bila tole dokumentarna rekonstrukcija dogodka, bi sedaj na višku suspenza sledili krajši nasveti za šoping, ker pa smo na blogu, sledi razplet zgodbe takoj v nadaljevanju.

Torej, imamo trojico odraslih, zaprtih na balkonu, ter dva otroka na drugi strani vrat, v dnevni sobi. Deklici se jokati, odraslih se počasi loteva panika, ker se začno zavedati brezizhodnosti situacije. Ker je stanovanje praktično na vrhu, ni teoretične možnosti, da bi kdo lahko splezal dol (če se vržeš na glavo, iz te višine padaš vsaj nekaj sekund). Pa tudi če bi splezal ali priklical koga od sosedov na pomoč, ne bi mogel storiti nič, ker so bila vhodna vrata v stanovanje zaklenjena od znotraj in bi jih lahko odprli samo gasilci. Prav tako ni imel nihče od odraslih pri sebi mobilnega telefona, da bi klical na pomoč.

Čez nekaj časa so ugotovili, da je edina možnost za rešitev iz te neprijetne situacije to, da preprosto razbijejo steklo.

Ker očitno to ni osamljen primer in ker je večina balkonskih vrat izgleda res narejenih tako neumno, da se jih da odpreti samo iz ene strani, morda tole komu v pomoč, ko se bo odločil za zasteklitev balkona. Če drugega ne, je pametno na balkonu potem vgraditi vsaj manjše kladivo, kot ga imajo na avtobusih potniškega prometa in zraven napis »ČE TE OTROCI ZAPREJO, RAZBIJ STEKLO«. Pa morda kakšen SDO (suhi dnevni obrok) ter vode za nekaj dni ne bi bilo odveč, če kladivo zataji.

12 komentarjev to “Balkon groze”

  1. chef Says:

    To je še bolj zagonetno kot moj primer. mislim, mulci so pet centimetrov stran, ločuje jih samo šipa, pa ne moreš drugega kot naredit škodo.

    A se otroka v tem primeru oklofuta?

  2. Jan Says:

    em, js sm tud fotra zapru na balkon ko sem bil mali 😳 in ja, začel sem se dret, fotr je pa pač steklo razbil ka je pa htel 🙂

  3. Doktor Živago Says:

    Hja, jaz sem tako kot dvoletna punčka, ko je mama šla na hodnik nekaj pogledat, obrnila ključ v vratih stanovanja. In seveda panika. Na koncu so morali ključavnico razdreti. Pa da ne govorim, da je bilo to v mansardi, kjer je bilo odprto okno – lahko bi v igri splezala na polico in padla v globino. Hja, kjer so v bližini majhni otroci, moraš biti ornk previden. In tudi mi imamo takšen balkon – polica je tako majhna, da se ne moreš spustiti na streho, pa tudi dokaj visoko je – edino preostane razbiti dokaj debelo steklo v vratih. Te šmentane ključavnice.

  4. Dr. Frojnd Says:

    Se mi le zdi, ali sem tole štorijo že videl objavljeno pri tebi pred nekaj tedni?

  5. Kašpar Says:

    Jaz sem se enkrat v skret zaprl, ko sem bil še majhen.

  6. chef Says:

    @Doktor Živago: Ti si ženska ?!?

  7. rockstar1707 Says:

    @Dr. Frojnd
    Tudi jaz vem, da sem tole štorijo že bral. Potem sem pa napisal nek komentar, ga hotel poslati, in potem vse tiho je bilo. Prispevka ni bilo več.

    Kakorkoli, sem pa že takrat napisal nekaj takega. Tale zgodba je živ primer tega, da cigarete škodujejo zdravju. V tem primeru posredno, ker lahko dobiš živčni zlom, ko vidiš prestrašenega otroka. Še več, zgodba tudi potrjuje, da je pasivno kajenje tudi škodljivo, še posebej za otroke. Neverjetno, tole bi bila lahko super reklama o tem, da so cigarete zdravju škodljive.

  8. dronyx Says:

    Frojnd, ja, to sem enkrat že objavil, pa ne pred nekaj tedni. Potem sem pa pobrisal, samo ko sem videl zgodbo Chefa in ko sem slišal, da taki primeri niti niso tako redki, sem jo spet objavil. Morda celo kdo vgradi na balkon vrata, ki se dajo odpreti tudi iz druge strani.

    Chef, otrok se že vrsto let več ne klofuta. Če jih ne uspeš krotiti, jih daš nekomu v rejo.Dobra izbira za posvojitev je Madonna ali duet Angelina Jolie/Breath Peate (ne vem kako se pravilno napiše Brat Pit).

  9. kekez Says:

    Prav vam je, vgradite protivlomna stekla, pa vam jih “ne bo treba” razbijati.

    Kadar se hoče mulc odkrižati zoprnih staršev, vam to mora nekako pokazati (sploh če še ne zna govoriti). 🙂

  10. ani Says:

    Uf, moja prjatlca se je nedavno nesrečno zaprla v kopalnico v svojem stanovanju (ni blo ključavnice v vratih) – kopalnica brez okna, bla je brez telefona in kakršnega koli orodja. Z (iz stene) izpuljenim držalom za brisačo je par ur tolkla skozi (masivna) vrata. Še dobro, da je močna punca. Mene bi kap.

  11. pijanec Says:

    Zato pa pametni nikoli ne zaklepamo vhodnih vrat, ko smo doma.

    Tudi sploh ne vidim smisla v tem, da bi sam sebe zaklepal :).

  12. Doktor Živago Says:

    @ chef:

    Ženska sem, ja. Je kaj narobe s tem? 😉

Oddajte komentar

