Hipiji

Če prideš v kakšno semenarno ali na oddelek z zelenjavo in rastlinami v šoping centru ter prodajalki omeniš, da iščeš nekaj primernega za v kuhinjo, ti večinoma svetujejo timijan, rožmarin, baziliko, morda celo peteršilj ali kakšno podobno dišavnico, redkeje pa krompir, korenje ali redkvico, ker te rože ne uspevajo najbolje v lončkih. Ne razumem pa, zakaj bi morala biti vsaka rastlina v kuhinji primerna za v lonec? Saj rože so lahko tudi v kuhinji samo za okras, ali ne?

Ena mojih najljubših rastlin je tako mačja trava, predvsem zato, ker raste kot utrgana in po nekaj dneh imaš že takšne hipije (tako ji ljubkovalno rečem), kot so na spodnji sliki:

Večina ostalih rastlin je po mojih opažanjih zelo občutljiva; enkrat jim ne paše voda, drugič sonce, pa vlaga, para in ne vem kaj še vse. Če nisi res ekspert za hortikulturo, je odstotek posajenih rastlin, ki ne umrejo predčasno, lahko zelo majhen. Sploh pa gre meni na živce neprestano oživljanje, ko opaziš, kako neka roža odmira, pa potem poizkušaš storiti vse, da jo zopet oživiš, kot bi šlo za kakšno živo bitje.

Drugače pa po mojem skromnem mnenju vsak prostor v stanovanju naredijo šele rastline in rože ter barve na steni, ki mu dahnejo dušo. Kaj ti pomaga kuhinja Olafsson & Benson za 6.000,00 €, če ja pa prostor brez rož, pust in z klasičnimi belimi stenami. Meni je tako okolje mrtvo in se ne glede na ceno kuhinjskih elementov in aparatov v njem ne morem dobro počutiti. Je pa res, da za marsikoga tole zgoraj izgleda kot kakšna džungla.

Preberi še:
Vrtnarska inšpekcija by Onyx

8 Responses to “Hipiji”

  1. alcessa Says:

    Aaaa, zdaj si me zadel… Ful si želim kolekcijo dišavnic v stanovanju, kar tako, za boljši filink, pa nimam več prostora, ker so se vse ostale lončnice tako divje razrasle…

    Po drugi strani pa je morda bolje, da jih nimam: če jih vzgojim sama, jim namreč nočem odtrgati niti listka in to ni dobro zanje. 🙂

    Razen tega je res, da so zelo zahtvene zadevice, vsaj bazilika je bila.

  2. kekez Says:

    Jaz se s tem ne ukvarjam več. Nimam dovolj časa za vzdrževati, potem mi pa vse znori. To vse postane pravo šavje.

    Pred leti, še v prejšnjem stanovanju, sem imel nekaj zadev. Ko bi videli, kakšna postane npr. božična zvezda po 5 letih. Nisem se mogel odločiti, ali bi jo presadil na vrt kot drevo. Ali pa vodenke po par letih, pa one “male” vrtnice v lončkih. Še malo, pa bi moral v stanovanje vstopati z mačeto…

  3. dronyx Says:

    Jaz se pa počutim kot bolničar na fronti v Verdunu med prvo svetovno vojno. Neprestano oživljam rože. Samo nekaj dni jih ne pogledaš, pa se ena suši, druga vene, kaktus od preveč vode gnije… Verjetno bom nekoč kupil enostavno plastične imitacije, potem pa bo mir.

  4. alcessa Says:

    Dečki, naj vam zaupam najpreprostejši način gojenja lončnic in to zastonj. Kakor hitro katera od njih postane čudna, ji je treba glasno zagroziti, da jo boste vrgli ven. Če to ne pomaga, jo vržete ven in kupite novo.

  5. chef Says:

    U jebenti, tole rožo bom pa tud jaz kupu! Rabim nekaj preprostega, pa da se bo videlo, da gre za pravo samčevo stanovanje, haha. Mačja trava? Kul.

    A to potem strižeš?

  6. dronyx Says:

    alcessa: za take diktatorje sem jaz predlagal uvedbo vrtnarske inšpekcije. Z rožicami se moraš znati pogovarjati. Brez groženj.

    chef: To se kupi seme, posadiš v lonec in čez dva dni se travi povsem strga in raste kot blesava. Če drugo zelenje potrebuje tedne, da vzklije, mačja trava dobesedno divja. Glede striženja ne vem, verjetno pa bom enkrat popokal posode z travo v avtu in jih odpeljal k frizerju.

  7. chef Says:

    Danes grem kupit!

  8. Alcessa ju pokaže « moosings Says:

    […] še zdaj mi je nerodno. Ne vem, od kod mi ta izjava pri dohtarju Oniksu, če pa vanjo sploh ne […]

Oddajte komentar

