Izjava dneva

»V zadnjih desetih letih sem osebno prenesel in priklopil prek 500 osebnih računalnikov. Ena izmed resničnih konkurenčnih prednosti tega posla pa je to, da me zadnjih deset let tudi nihče ni vprašal, ali sem s službo zadovoljen. Pa v bistvu sem. Zelo. Po mojih dolgoletnih opažanjih, v vročih poletnih dneh kar 32 % žensk v starostni skupini od 18 do 35 let, ki pride na delo v krilu (na deželi rečete temu kikla), ne nosi spodnjih hlačk. A na drugi strani se ravno tej skupini kar 89 krat pogosteje dogaja, da se jim nepojasnjeno izklopi omrežni kabel ali iztakne tipkovnica, kar zahteva poseg pod mizo

dr. Onyx o konkurenčnih prednostih računalništva

14 Responses to “Izjava dneva”

  1. chef Says:

    Meni je zadnjič en tak zlezel pod mizo! Ampak sem imel gate oblečene.

  2. dronyx Says:

    Chef, če bi bil dama, bi nogice najprej sramežljivo stisnil skupaj, češ da ti ne ugaja, če ti kdo gleda pod mizo direktno v…Samo tista, ki ne nosi hlačk, to počne z namenom in potem tudi z diskretnim gibom to jasno pokaže. Na tem področju imam psihologijo množic naštudirano do potankosti. Drugače ti pa kljub vsemu priporočam še naprej pazljivost, kaj veš s kakšnim čudnim modelom imaš opravka.

  3. enxen Says:

    lucky you! 🙂 pri nas hodijo odete v halje, klima naredi svoje …

  4. chef Says:

    Vsak računalničar je čuden!

  5. enxen Says:

    čudni zveni tako – ksenofobno. žičkarji so … heh, posebni. torej: moški so z marsa, ženske z venere, žičkarji pa z medmrežja.
    onyx, teli avatarji, ki jih kasiramo pri tebi … si dodelitev uporabniško prednastavil, ti lump, ti? vedi, da nisem piflarček z očali 😆 očal sploh ne nosim.

  6. dronyx Says:

    enxen, vsako klimo se da izklopiti in daljinca skriti. Jaz se spomnim, ko se je enkrat klima v pisarni s petimi ženskami na sončni strani pokvarila. So se hitro vse slekle v majčke, ko je bilo v sobi krepko čez 35 stopinj. Pa še prišlo je do nekega zanimivega mešanja vonjev, ko so je pomešal duh po tipičnem ženskem znoju (Vonj po ženski) z vonjem različnih parfumov. In še danes ne vem, ali je takrat v sobi smrdelo, ali zapeljivo dišalo. Težko rečem.

    Kar se tiče avatarja jih izgleda WordPress sam izbira, jaz delujem kot kakšen slepec z črnimi očali.

    Chef: računalničarji niso čudni, ampak je vsak zanimiv na svoj svojevrsten način. Meni se zdi podoben poklic, kot če si ginekolog ali pa kirurg za črevesje. Oni imajo podoben smisel za črni humor kot računalničarji, ker vidiš marsikaj, in ni vse lepo za pogledat, samo moraš pa kljub temu nekaj naredit.

  7. enxen Says:

    slepi wordpress rula i miriše na crni humor.

  8. chef Says:

    No, saj, čudni na tak način – zanimivi.

    Sreča pa je, da ginekologi delajo bistveno bolje kot računalničarji- Če bi dohtarji delali enake napake kot računalničarji, bi bile bržkone vse ženske neplodne 😛

  9. dronyx Says:

    chef, ker sem v tvojem odgovoru zaznal zametek črnega humorja na račun računalničarjev, sem moral ustrezno odgovoriti.

  10. sparkica Says:

    dronyx, je to bilo pritoževanje, negodovanje ali zgolj ugotovitev? Ženske menda rade dražijo računalničarje, ker s(m)o tako posebni 😀 Morda imajo tudi one naštudirano psihologijo… predvsem moških :mrgreen:

    No, meni na srečo ni bilo treba nobene videti tam, kamor gledaš ti 😀 In jaz v službi nosim hlač(k)e 😀 😆

  11. dronyx Says:

    sparkica, jaz nikamor več ne gledam, ker sem to otroško fazo prerastel. Na začetku sem se pa zabaval, priznam.

    Glede negodovanja računalničarjev pa poznam foro. Šefu nakladaš, koliko dela je z računalništvom, v resnici pa ne poznam nikogar, ki bi resno delal več kot uro na dan. Pustimo to, da zaženeš imaging in naslednjo uro nalaga na računalnik sliko diska, ali pa poklikaš setup in potem napiše “Pofakajte trenutek”, ki traja naslednje dve uri in se ne zgodi nič. Jaz sem pošteno povedano še najmanj delal v zavarovalnici kot sistemski admin, ker povprečno ni bilo dela več kot za 15 minut (včasih celo pol ure, samo ker se ljudje niso menjali, praktično z (l)userji ni bilo dela). Malo sem pogledal loge, ostalo pa vozil F1 (leta 98 je bila simulacija še na PC). Takrat sem postavil takšen čas v Monte carlu, da je operater na tiskalniku, ki je to igral non stop, samo debelo gledal, kako je to sploh možno. Sicer pa zame dober sysadmin ne sme imeti veliko dela, ker veliko dela zame samo pomeni, da nima pojma, kako se stvari poklika pravilno, da ni več težav. Temu jaz rečem (termin je iz vojaške tehnologije) FIRE AND FORGET.

    So me pa potem leta 99 grdo nategnili in sem nekaj časa resno delal tudi do 4 ure na dan. Včasih sem imel od prenašanja računalnikov povsem mokro srajco, kot bi bil pristaniški delavec.

  12. enxen Says:

    ker povprečno ni bilo dela več kot za 15 minut

    evo, zdaj je pa čist jasn, kam gre ostalih sedem ur petinštirideset 🙂 virant bi bil ponosen, če bi vedel za onyxa (morda ga celo bere?) 😆

    a dream job, if you ask me. jaz k čemu takemu šele limitiram. čestitke!

  13. dronyx Says:

    enxen, nisi prebral pazljivo. 15 minut dela na dan v povprečju (pa reciva 30 minut za rezervo) je bila statistika v zavarovalnici. Tako malo dela je bilo pa zato, ker se tam od 300 ljudi v letu dni ni zamenjal skoraj nihče. Dve gospe sta šli morda v pokoj, to je pa vse. Zato praktično ni klasičnega prenašanja računalnikov. Razlog, da sem šel po enem letu stran, pa je bil DOLGČAS.

    Ko si pa omenjal dr. Viranta in njegov ponos, morava pa vedeti, da sem v 15 letni “karieri” DALEČ NAJBOLJ GARAL v državni upravi od leta 1999 naprej, ko sem bil nekaj let edini informatik državotvornega resorja za okoli 150 ljudi. Za vse sam, če si lahko predstavljaš (dobili so me pa na grdo foro, ker so mi zadevo predstavili, kot da bom samo koordinator in ne bo treba delati drugega kot pošiljati maile in vrteti telefone ter bi bil morda tako postal prvič ugleden gospod z kravato in obleko)? Administracija omrežja, projekti, pisal sem programe, ampak res škandalozno veliko pa je bilo prenašanja računalnikov. Generalna sekretarka je na A3 skopirala tloris ministrstva, potem sva se pa skupaj dol dala (usedla za mizo) in šahirala z ljudmi. Tega sem, tega tja, mrežni tiskalnik sem…

    Moraš vedeti, da državna uprava ni zavarovalnica in je eden ključnih poslovnih procesov SELITEV LJUDI IZ PISARNE V PISARNO, ki se prodaja vedno znova kot REORGANIZACIJA (kakor sem opazil, je eden od namenov tudi to, da ljudi tako razjeziš, da sami spokajo in prepustijo mesto bratrancem in ostalim sorodnikom visokih političnih funkcionarjev, ki ne morejo dobiti službe). V nekaj letih pa se lahko zamenja praktično POLOVICA ZAPOSLENIH. To si večina niti ni sposobna predstavljati, kako izgleda, ko PRIDEJO NAŠI in so jim vsi obstoječi sovražniki v njihovih glavah (kaj bo jeseni po volitvah, raje ne razmišljajmo, ker slutim genocid). Si pa ljudje po resnih firmah tudi ne predstavljajo, kako bi podjetje preživelo, če izgubi v pičlih nekaj letih pol zaposlenih in skoraj vse ključne ljudi. V podjetju je običajno to STEČAJ, v državni upravi pa KONSOLIDACIJA kompatibilnega kadra.

    Če pa danes pogledava isti resor, ima šefa za informatiko, enega, dva, tri, štiri, pet (po moje še več) redno zaposlenih, plus še enega ali dva študenta 8 ur na dan za prenašanje računalnikov. Meni niso nikdar odobrili nikogar, KER TAKRAT ZA TO (kao) NI BILO DENARJA.

    IN POTEM BI ME NA KONCU PA KMALU V ZAHVALO ŠE ZAPRLI (Urška, samo tiho bodo!). Zato ne omenjaj dr. Viranta. Poleg tega lahko z mano kadarkoli, kdorkoli argumentirano polemizira, samo večinoma ne, ker velja nekako prepričanje, da dr. Onyx VE ZELO VELIKO (to so besede kriminalistke Urške) in pač piše tako, kot v praksi je.

    Poleg tega jaz na delo informatikov gledam kot na nekakšne “high tech” hišnike. Kdo pa pravi, da moraš povsod 8 ur garati kot za tekočim trakom? Nenazadnje, verjetno dobi varnostnik pred hišo z nekaj dodatki podobno plačo kot informatik z 15 leti izkušenj in končano fakulteto, pa nenazadnje tudi vojak na Kosovu, ki se prevaža cele dneve v oklepniku ali pa sonči pred policijsko postajo, tudi dobi 5.000,00 € neto, kar je približno pet mesečnih plač informatika. Pa saj to dr. Virant po moje natančno ve in pozna. That’s life.

    Me pa nekateri “politiki” (recimo raje oportunisti) res berejo, ker sem videl, kako si pošiljajo linke na moj blog, sploh v času “predsedniške kampanije”. Pa to ni nič narobe, saj toliko modrosti, kot jo je na tem blogu, težko najdejo v svojih manifestih in pamfletih. Poleg tega se nekateri zavedajo, da tale blog v enem letu obišče več ljudi, kot imajo manjše stranke vseh volilcev skupaj. 🙂

  14. enxen Says:

    … in pika 😉 imam namreč mičken vpogleda v delu DU in mi je tole, kar pišeš kr domače in zabavno. podobnosti z ureditvijo v kakšni večji firmi v privatnem sektorju so pa – kokr je videti – tudi lahko zgolj posledica naključja. 😆 al pa mentalitete.

    btw – tele Urške ti ne bi smel spustiti iz rok, se mi zdi. al pa ona tebe ne, no ne vem. pa še kriminalistka – tolk nežno ime pa uniforma … tc, tc, tc 😉

Oddajte komentar

