Dragi iztrebki

»Na neki dražbi so baje uspeli prodati čisto navaden dinozavrov (tu ne mislim blogerja, ampak izumrlega vretenčarja) iztrebek za neverjetnih 1000 USD. Jaz moje prodajam vsaj za polovico cenenje, ali po dogovoru.«

dr. Onyx o draginji

4 komentarji to “Dragi iztrebki”

  1. Ležalnik pika Com Says:

    “Dragi iztrebki”…uf, najprej sem se ustrašil, da tako naslavljaš svoje drage bralce :))))

  2. Dinozaver Says:

    Dragi doktor, noben dinozavrov iztrebek ni čisto navaden.

  3. dronyx Says:

    Ležalnik: Jaz bi potem napisal…”Drage iztrebkce, cenjeni iztrebki!”
    Dinozaver: Seveda ne, saj to jaz že ves čas poudarjam. Samo cena se mi zdi pretirana.

  4. sparkica Says:

    Hm… kakšna bo šele cena kakca pračloveka, ako ga nekega dne gospodovega skopljejo iz pozabljene greznice? bo treba šparat :mrgreen:

    am… če je tisti tip (Da Vincijeva šifra in polemike okol resnic pa to) podtaknil sebe med naslednike jesos kristošeka, pol lahko menda tudi ti stržiš pravo malo pogastvo, če prvi najdeš kako pozabljeno greznico in jo proglasiš za greznico pra-človeka :mrgreen:

    am… računam 5% provizije za idejo 😆

Oddajte komentar

