Sirov burek

Tole se lahko zgodi tudi vam.

Onyx: „Dober dan, en sirov burek in kavo bi prosil.“
Prodajalec pogleda v predal, premeče zložene bureke in odvrne:
„Žal je sirovih zmanjkalo, imamo samo še mesne.“
Onyx: „Dobro, kaj čmo, sem tako lačen, da haluciniram že device v raju. Pa mi potem dajte ker enega mesnega.“
Vzamem burek na pladnju skupaj s kavo, se usedem za mizo, odvijem, odlomim košček in ugotovim, da je burek sirov. Grem do prodajalca in mu rečem:
„Gospod, se opravičujem, samo tale burek je pa sirov.“
Prodajalec: „Saj ste hoteli sirovega?“
Onyx: „Ja že sirovega, samo…“ (na računu je pa mesni)

Potem sem pa bil raje tiho, ker se mi je zdelo, da ne bova nikakor prišla na isto valovno dolžino. Drugič naj mu pa dobavitelj z barvo označi, kateri je sirov in kateri mesni, da ne bo več ugibal na slepo.

Značke: ,

6 komentarjev to “Sirov burek”

  1. ZigaK Says:

    A je mesni dražji?

  2. sparkica Says:

    Najboljše da od vsakega naredi grižljaj, preden jih proda 😆 Lahko potem še poda informacijo o tem, ali je dober ali ne 🙂 Pa še pri barvi se prihrani.

    Eh, ja. A ni smešno, kako včasih nekateri obrnejo svojo zmoto na svoj račun? Naslednjič preveri, preden plačaš… če ne pa eno okoli ušes ali doživljensko burek zastonj. V času interneta in globalnih vasi ter lokalnih svetov se da tudi burekpekom narediti slabo reklamo… 🙂

  3. dronyx Says:

    Zigak, na ceno nisem bil pozoren, verjetno je pa enaka. Ker pa večkrat tam jem, mi je pa vedno smešno, kako išče bureke po predalu, ker jih nima sortirane in potem ugiba, kaj je notri.

    sparkica, z prodajalcem sem v dobrih odnosih in se vedno potrudi. Samo nekatere reči mu pa delajo težave.

  4. easyriderka Says:

    Sirov je zakon!

  5. ZigaK Says:

    Jaz sem za mesnega.

  6. dronyx Says:

    Jaz osebno jem večinoma samo sirov burek, sem pa za to, da se pizza burek prepove z kakšnim dekretom ali odlokom. Pizza burek je zame podobno, kot da bi recimo jedel mesno troto ali milkshake iz svinskih jetrc. Pri izmišljanju nove hrane pa je vendarle potrebno imeti neko spoštovanje do že uveljavljenih jedi. Ker sicer bo zmeda.

Oddajte komentar

