Nakupovalni gizmo

Veliki nakupovalni centri postajajo čedalje večji, in kadar pride v takšen nakupovalni center recimo v soboto popoldan povprečna slovenska družina (ata, mama, sinek in hči), imajo vedno težavo s tem, da se potem med vsemi temi nakupovalnimi površinami spet najdejo.

Tipično nakupovanje izgleda tako, da se skupaj pripeljejo v enem avtomobilu, potem pa gre vsak po svoje, kar ga pač zanima. Ata morda v Merkurja po vile ali gledati ploščice za kopalnico, mama na tržnico po zelenjavo, sine k Bauerju cediti sline ob dragih gorskih kolesih, mladoletna hči pa v Zaro po nove cunje. In že vmes se neprestano kličejo po mobilnih telefonih. „Ati, kje si, jaz sem tu in ti…“, „Mami, ati je rekel, da se dobimo ob tej in tej uri pri Koloseju…“, „Sine, kje si, mi te že pol ure čakamo…“ In podobno.

Druga možnost je, da se držijo ves čas nakupovalnega izleta skupaj, kar pe vedno vodi v neskončne prepire o tem, kako je atu dolgčas gledati spet oblekice za punčke in kako mama ne bo še stotič cel dan gledala kolesa, ki stanejo bruto dve njeni mesečni plači ali več.

Rešitev za vse te probleme pa ima zopet, kdo drug kot, dr. Onyx.

Ob vhodu v nakupovalni center se družina oglasi na posebni Info točki, ata pokaže osebno in potem vsak član družine dobi napravico, ki je v bistvu GPS sprejemnik z natančnim zemljevidom nakupovalnega mesta. Ti sprejemniki se potem nastavijo tako, da vidiš na zaslonu samo ostale družinska člane kot raznobarvne ikone človečkov. Ata rdeč, mama plava, sine zelen, hčerka pa roza človeček. Ko se potem tale naša družinica razkropi po nakupovalnem centru, ima vsak družinski član pregled, kje se nahajajo ostali in ni potrebno več neprestano klicarjenje po telefonih. Poleg tega lahko mama hitro opazi, če je mladoletna hčerka slučajno spet zavila v Beate Uhse gledati vibratorje in dišeče kondome.

Da pa bo zadeva še finančno vzdržna in se bo dalo te napravice dobiti zastonj, se lahko zadevo reši na tipičen potrošniški način. Na nakupovalnem gizmu se občasno prikazujejo kontekstualne reklame za razne nakupovalne akcije. In ker gizmo ve pozicijo Nakupovalca (Potrošnika), lahko plasira temu ustrezno reklamo. Recimo ko si v H&M, dobiš reklamo za ponošene kavbojke.

Čeprav, ko sem ravno omenil H&M, mi je zanimivo to, kako zelo se razlikuje njihova trgovina v New Yorku in recimo v Ljubljanskem City Parku (v City Parku mi večina razstavljenega blaga izgleda, kot bi bil na Ponte Rosu v Trstu). Kot ne bi šlo za isto firmo. 🙂

Preberi še:
Potrošnik 2.1 by Onyx

Značke: , , ,

11 Responses to “Nakupovalni gizmo”

  1. Karmen Says:

    Razlika v HM- Ni treba do NY, dovolj je do sosednjega Gradca.

    dr. Onyx, si vedel, da je domena gizmoti.si že registrirana zame dober teden 🙂 A ti meni misli bereš?:-)

  2. dr. Onyx Says:

    Karmen, čestitka za “smart” registracijo domene. Jaz imam še enkaj idej na risalni deski, tako upam, da boš nekoč predstavila tam tudi kakšnega mojega gizmolinčka. 🙂

  3. Karmen Says:

    dr. Onyx, z največjim veseljem te bom povabila za gostujočega avtorja:-), gizmolinčki so vedno dobrodošli.

  4. sparkica Says:

    Če povprečna slovenska družina, ki to ni, nabavi namesto 4 GPS gizmotov samo 2 in najame rent-a-kurirja, lahko kurir opravi vso delo namesto njih, oni pa lepo v miru skupaj pijejo pivce, sokec, kafetek in preživljajo family quality time, medtem ko kurir teka od trgovine do trgovine. Ker ima kurir en gizmo in oni en gizmo, ga lahko imajo vedno na očeh. Stvari, ki jih kurir vidi, lahko spremljajo preko velikega LCD zaslona v kafiču, kamor se projicira videno preko brezžičnega signala iz navidnezno-resničnih in resnično-navideznih 3D očal, ki jih kurir nosi med obhodom. Če katero od stvari želijo, pritisnejo ustrezen gumb na svojih mobilcih in na koncu le popakajo stvari v avto. To je to. Nadgradnja modela 4 gizmotov. :mrgreen:

    Vidva morata videti šele H&M v Mb 🙂 Ponte Roso se lahko skrije.

  5. dronyx Says:

    sparkica, saj ideja ni v tem, da kupiš gizmote za celo familijo. Ti si ga na Info točki nakupovalnega centra samo sposodiš za čas nakupa, potem pa ga vrneš. Zadeva bo pa zastonj, ker boš dobila na ekran še oglase, ko boš hodila po trgovinah. Temu se reče: Potrošnik zadovoljen, Prodajalec pa še toliko bolj. 🙂

  6. sparkica Says:

    Hehe, pa si me. Skoraj 🙂 Kaj pa če center nima Info točke ima pa osebje, ki ne ve, kam bi se dalo od dolgega časa? 😆

  7. rockstar1707 Says:

    @sparkica Ce je sedenje v nakupovalnem centru, po moznosti na lep sobnotni dan, in pitje kavice “family quality time”, potem si niti nocem predstavljati, kaj je “family no-quality time” :-/

    Edini pravi “gizmo” bi bil, da ti v trgovino sploh ni treba. Narocis doma preko spleta (seveda tako, da se vse lepo prilega), nato pa gres ven na zrak. Pa magari sedet. Je ze boljse kot pa letanje po trgovinah.

  8. sparkica Says:

    @rockstar1707: absolutno se strinjam s tabo 🙂 Pod “quality time” sem mislila bolj pogovor na šest ali osem oči namesto individualnega blodenja po trgovinah, če je že pač treba v trgovino 🙂 Vendar se tukaj ni šlo za to, ali je bolje preživljati čas doma ali v centru, pač pa, kako tam kvalitetnejše in učinkoviteje zapraviti čas 😆

    Nekje moram tržiti svoj 2-gizmo-renta-osebo patent, drugače sem celih 5 minut svojega časa zapravila za brezveze :mrgreen:

  9. ZigaK Says:

    Kje pa je Beate Uhse v BTC-ju?

  10. dronyx Says:

    ZigaK, Beate Uhse je v hali D, če prideš skozi vhod pri Sparu (nasproti Kratochwilla) greš najprej naravnost, potem ob nekem kafiču zaviješ navzgor po stopnicah in potem tam, kjer prodajajo loto listke, zaviješ desno. 😉

  11. chef Says:

    KAJ pa je Beate Ushe v BTC-ju? 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: