Kje lahko kuža (sploh še) kaka?

No shit. Časi niso več rožnati niti za naše štirinožne ljubljenčke. In sedaj so se na njih, oziroma točneje na njihov način izvajanja velike potrebe, spravili še otroci iz vrtca, ki so za njih pripravili pravi mali manifest.

Ta manifest sem sicer opazil šele danes, že prej pa so se ob cesti pojavljali poleg pasjih kakcev neki precej nazorni znaki na lesenih palčkah.


foto: dr. Onyx

In jaz sem študiral, kdo za vraga ima čas in voljo, da gre v lov za pasjimi dreki in vsakega še markira? No, sedaj mi je vsaj ta misterija pojasnjena. Ne vem pa, če to akcijo podpiram, mislim, da jo celo ne razumem povsem.

Sam sem odraščal in še vedno živim recimo temu na podeželju, kjer še vedno lahko vidiš kakšno kravico na pašniku, medtem ko so konjske vprege, ki so včasih še vozile po cestah, danes izginile. Razen seveda lepo okrašeni vozovi ob kakšnem večjem prazniku ali prireditvi (kot je recimo Dan borovnic).

In takrat se spomnim, kako je izgledalo na cesti, ko je konj opravil svoje. Ampak konjske fige so napram pasjim kakcem (jasno, mastifi in podobni dinozavri tu izvzeti) naravnost epskih proporcev. Pa se otroci nismo nič pritoževali ali pisali takih manifestov. To smo sprejeli kot nekaj naravnega, saj nenazadnje tudi mi opravljamo potrebo, pa naj gre za pisca bloga ali predsednika največje države na svetu. In ko pogledaš v školjko, ne izgleda lepo in tudi diši ne pretirano. Živali pa pač opravijo to tam, kjer jih prime.

Pa da ne bo pomote. Sam podpiram to, da se pse ne sprehaja po površinah, kjer se igrajo otroci, kot so otroška igrišča ali zelenice ob urejenih naseljih. Samo dejstvo pa je, da ima danes veliko ljudi doma kužka (včasih so bili večinoma to psi čuvaji vrste ovčar), ki ga kupijo recimo otrokom namesto plišaste igračke. In zjutraj mora nekdo pač peljati psa ven, na sprehod, kjer opravi tudi potrebo. In verjetno marsikateri tale kakec je pridelek kužka, ki so ga starši kupili enemu izmed otrok iz vrtca, kjer je nastal manifest.

To z pobiranjem kakcev me pa tudi moti.

Namreč meni se bolj obrne želodec, če vidim nekoga, ki je recimo habilitiran univerzitetni profesor z 40 letnim stažem, kako pobira z roko iztrebek neke doge, kot če ta drek enostavno pusti ob cesti, da ga po naravni poti razgradi narava. Saj jaz vendar hodim po cesti, ne po travi. In če bi razmišljanje otrok iz vrtca nadaljevali, potem lahko prepovemo tudi pticam, da opravijo potrebo kar med letom. Nenazadnje, mene je enkrat v Ljubljani direktno na rame zadel eden takšen projektil in situacija je bila neprijetna. Pa nisem šel zato pisati nobenega manifesta.

Če pa si lahko drznem razmišljati še kot zrel politik, potem predlagam, da naredimo register vseh psov pri okoljskem ali kmetijskem ministrstu, vzamemo od vsakega primerka vzorec iztrebka in ustanovimo agencijo za boj proti pasjim kakcem. Uslužbenci agencije bi potem hodili naokrog in ko naletijo na primer kakca na neprimernem mestu, naredijo na licu mesta računalniško analizo iztrebka, tako imenovan “pattern matching”, locirajo osumljenca, se pripeljejo na dom s pomočjo Galilejo GPS naprave in vpričo lastnika z lovsko puško opravijo eksekucijo takšne živali. To bi zanesljivo delovalo vzgojno in ščasoma ne bi bilo več pasjih iztrebkov.

Sem se pa ob tem spomnil prizora iz otroštva, ki me je takrat močno pretresel.

S starim atom sva hodila po gozdu in na neki dobro skriti jasi (sicer v lasti starega ata) zagledava lovca ob sveže skopani luknji in zraven je bil nek starejši ovčar privezan na vrvi. Potem lovec vzame puško, psa ustreli, ga vrže v jamo in zakoplje.

Vidite, takšne mamo, tu na deželi, v mestih pa ni verjetno nič bistveno drugače.

Povezave:
mojpes.net via web
Pobirajte pasje iztrebke by Chef

Značke: , ,

9 Responses to “Kje lahko kuža (sploh še) kaka?”

  1. Nick Says:

    Kakajo otroci, psi pa serjejo. In govedo jé travo, pomešano s pasjimi dreki.

  2. dronyx Says:

    Nick, se globoko opravičujem. Terminologijo sem pobral iz manifesta.

  3. Simona Rebolj Says:

    Kakajo psi in otroci, odrasli pa serjemo, Nick.

  4. Nick Says:

    Saj, vsak naj govori zase.

  5. pijanec Says:

    Tisto z lovci in psi pa še je na podeželju vedno moč videti. Samo da zdaj pač morajo opraviti bolj skrito, ker drugače te kakšen varuh živali napade, zakaj si odrešil bolanega psa trpljenja.

  6. dronyx Says:

    Tole razmišljanje sem pozabil dodati v tekst, pa mi je prvo prišlo na misel, ko sem prebral manifest o “EKO PROJEKTU”.

    Namreč ob cesti sem na hitro naštel tri markirane pasje kakce, ampak na isti razdalji sem opazil dve polivinilasti vreči, odvrženo plastenko 1.5 litra, dve piksni piva in še nekaj drugih odpadkov. gledano EKO, a s stališča narave (trave), so pasji iztrebki nenazadnje tudi gnojilo, tako kot poljedelci trosijo gnoj po vrtu, da zelenjava sploh uspeva. Na drugi strani pa so naši odpadki, plastika, železje in avtomobilske gume pa dejansko naravi v breme, ker tega ne more razgraditi (oziroma trajaaaa leta).

    Ljudje se mi zdi, da smo čedalje večji komplikatorji, vendar namesto da bi pometli pred svojim pragom, se spravljamo na naravo in druga živa bitja. In sedaj tega učijo že otroke v vrtcu, na podeželju. Lepo?

  7. aktivist Says:

    no.. hm… to z agencijo niti ni tako narobe, s tem da bi predlagal en popravek. Ko najdejo dotičnega lastnika storilca, predlagam, da ustrelijo tudi lastnika. Saj ta je sokriv pasjega zločina. Lastnik bi moral popraviti krivico, ki je bila storjena naravi in ker tega ni storil..puf!

  8. sparkica Says:

    Malo se umirite, prosim 🙂 Časi eksekucij so mimo, če vam še nihče tega ni povedal 😆

    Raje svojo energijo usmerite v prijavo patentov, podobnih temu:

    http://www.freepatentsonline.com/5409279.html

    ali

    http://www.patentstorm.us/patents/6158395-description.html

    S tem bo problem rešen, pa še zaslužite lahko 🙂

    Jaz sem aktivni pasji pacifist, karkoli že to pomeni. In… ne mene in ne psa ne poskušajte ustreliti, ker ne kakamo/serjemo/blatimo/iztrebljamo po vaših cestah in zlenicah. Če pa me že morate, vedite, da vas pridem strašit. S psom vred 😆 Kratko in strašno bo vaše življenje, kratko in strašno 🙂

  9. dronyx Says:

    Jaz sem nekaj časa nazaj predlagal, da bi z zakonom predpisali za vse pse (domače) obvezno uporabo plenic. Pa sem potem študiral, da bi me ljudje obtožili klientelizma in lobiranja za proizvajalce plenic. 😉

Leave a Reply

