Mihec in njegova Kravica

Prvošolček Miha, tega ne jemlji osebno. Tudi moji prvi koraki v slikarstvu so bili precej nerodni. Tako sem recimo v mali šoli risal tankce z navadnimi okni in lesenimi polkni, pa še na okenski polički sem narisal kakšen lonček z rožicami, sonček sem pa včasih narisal z brčicami, samo ne takimi ozkimi, hitlerjevskimi, ampak takimi bolj umetniškimi, kot jih je nosil recimo Salvador Dali, z navzgor zašiljenimi konicami.

Tole pišem pa zato, ker zadnjič skuham jutranjo kavico, grem v hladilnik po mleko in ko zagledam sliko na embalaži, mi pade skoraj iz rok. Najprej sem pomislil, da je na sliki nekakšen abstraktni hudiček, potem pa, da sem kupil namesto mleka nekaj drugega. Samo ko obrneš embalažo, je na eni strani še vedno običajna, vsem nam draga grafična podoba Alpskega mleka.


vir: alpskomleko.si

Gre pa za nagradno igro Ljubljanskih mlekarn in prvošolček Miha je bil eden od zmagovalcev likovnega nagradnega natečaja „Mleko je zdravo in dobro“, ki so ga pripravili v okviru praznovanja 40 letnice Alpskega mleka.

Sedaj pa še strokovna ocena grafike prvošolčka.

Najprej so me zmotili rogovi, ker ne vem, če imajo krave sploh rogove? Ali nimajo samo bikci rogove? Potem pa me je zmotila tudi sama kompozicija. Pomislil sem, da moraš mleko morda postaviti ležeče (landscape), da je slika prava, samo potem pa na rep naenkrat ne deluje več pravilno gravitacija. Na slikici me motijo tudi preveč strleča ušesa in trije veliki gumbi na telesu, ki so morda mišljeni kot sive lise. V smislu kravica Liska. Ker pa gre za prvošolčka, mu lahko večino tega oprostimo, pa pohvalno je tudi, da kravica ni roza barve in ima pravilno samo štiri noge (vimena se baje ne štejejo kot noge).

Drugače pa prvošolček Miha, v tolažbo lahko povem, da so tudi za Picassove Avignonske gospodične sprva kritiki govorili, da izgledajo kot slabe kopije kipov iz Velikonočnih otokov, danes se mu pa verjetno kar malo smeje na širnih nebeških planjavah, ko vidi, kakšne astronomske cene dosegajo na dražbah njegova dela.

Miha, še enkrat čestitka za ta izjemen uspeh (če ni bila seveda posredi spet kakšna korupcija). Jaz si ne predstavljam, da bi neko moje delo pri šestih letih natisnili na milijone embalaž Alpskega mleka. Morda bi lahko obrambni minister razmisli, da bi tolažilno vsaj moje tankce z okni in polkni natisnil na nove Patrie (lahko tudi ne na vseh 135 kosov)?

Preberi še:
Zaupam mleku via Onyx
Končno ena dobra reklama za alpsko mleko via Irena Sirena

Se želiš naročiti na blog?

 

Značke: ,

9 Responses to “Mihec in njegova Kravica”

  1. Človek Says:

    Pa saj imajo krave rogove, samo jim jih po navadi odrežejo (odščipnejo), kolikor vem… Al?

  2. dronyx Says:

    Sem vprašal na informacije in baje imajo res tudi krave rogove. Samo na veliko slikah sem pa že videl tudi krave brez rogov. Če niso bili to potem telički?

  3. cehim Says:

    Krave imajo rogove, vendar jim jih ponavadi odstranijo z izžiganjem že kot teličkom. To naredijo zaradi eventuelnih poškodb pri govedu in pri njihovih skrbnikih predvsem pri krmljenju, …
    So pa rogovi bolj horizontalni (tik nad ušesi), ušesa so pa čisto pravilno “montirana” 🙂
    Mihovi rogovi so bolj kozji.

    Drugače pa mihu vse čestitke tudi z moje strani.

  4. had Says:

    mihec je zmagovalec.. edino se bojim, da se ni pod mihca podpisal kaksen sodoben umetnik, ze v letih, ki je tako podozivel svoje otrostvo..

    glede na to, da sem zjutraj opazoval krave, kako so sle pred menoj po cesti na pasi, ti lahko iz prvega rokava zaupam, da ta majhne kravice nimajo rozickov, ta vecje pa tudi ne 🙂 no, ce jim jih ne odstranijo, kot sta ugotovila ze komentatorja pred menoj, potem jih lahko imajo 🙂

    postavitev je pa master piece 🙂

  5. dronyx Says:

    Sem pa zavohal novo tržno priložnost za direktni marketing, ko takole opazujem Mihcovo kravico. Namreč, a ni škoda prostora na embalaži široke potrošnje, da se ga ne porabi za reklame. Na eni strani imaš opis produkta, na drugi pa namesto krave recimo reklamo za BMW ali nenazadnje lahko tudi iPod. Samo to gledaš, da recimo na alpsko mleko ne natisneš reklame za Pomurske mlekarne. 😉

    Če bi dala kakšna reklamna agencija rada v znak zahvale za vse dobre ideje moj doprsni kip na vhod pred poslovno zgradbo, lahko naredim tudi še kakšen ulitek iz brona. 🙂

  6. kai Says:

    Ful je luskana kravica! Taka za na steno

  7. Rilko Says:

    Zanimivo, da odrasli ljudje v ne tako zelo urbanizirani in pretežno kmetijski deželici ne vedo, da imajo krave roge. In potem v hecu hvalijo šestletnega otroka (v upanju, da ne gre za nateg in je risba na embalaži res delo prvošolca) otroka, da se ni zmotil in krave pobarval roza, ker so pač nekje slišali ali prebrali, da so otroci v sosednji deželi tako nevedni, da rišejo Milkaste krave.
    Ah kako lahko je biti pameten.

    Aja – da ne bo kdo v dvomih – krompir ne raste na drevju.

  8. sparkica Says:

    😆 Dokler nimamo na mleku slik pogrešanih otrok, smo lahko še veseli… Je vseeno bolje kravica s kozjimi rogovi in (kokošjim repom-vimeni) osnovnošolčka, kot prošnja, če je kdo videl petsto prvo izgubljeno dete 😦

    Ideja z reklamo BMW, iPod ali X-Mobil sploh ni tako slaba 🙂 Če hočeš nekoga odvaditi pit mleko :mrgreen:

  9. Anonimnež Says:

    mleko

Oddajte komentar

