Blendam kar tako

Zdi se mi, da sem jaz po naravi malce zloben. Pa ne zlobno zloben, ampak bolj nagajivo zloben. Rad se z ljudmi malo pohecam in to me vedno zelo zabava.

Zadnjih nekaj dni so tudi medijsko zelo oglaševali akcijo Policije, ko se ti obljubili, da bodo poostrili meritve hitrosti in na cesto poslali vse razpoložljive radarje. Nekateri naj bi bili montirani v civilnih vozilih, na nekaterih cestnih odsekih pa naj bi bilo postavljeno več radarjev na krajši razdalji, tako da bi kakšen prehiter voznik (nenazadnje lahko tudi očka samohranilec) verjetno moral za poplačilo prislužene kazni najeti doživljenski hipotekarni kredit.

V bistvu sem bil kar precej na cesti, pa nisem videl nobenega policista, kaj šele radarja. Razen če so bili vsi dobro zamaskirani, samo to bom pa vedel šele takrat, ko dobim na dom priporočeno kakšno položnico za overspeed.

Sem pa opazil, da je precej voznikov grožnje vzelo zares, in nekateri so mnogo bolj kot cesto med vožnjo opazovali merilnik hitrosti in vsak parkiran avto ob cesti je že bil razlog za naglo zaviranje, ker je verjetno v njem montiran radar. Verjetno pa morda res.

Da pa bi akcija še bolj uspela kot je, sem še sam pristavil svoj lonček. Vsakemu vozilu, za katerega sem ocenil, da je ali voznik preplašen na smrt (bled, nemirno se ozira naokrog, vozno hitrost dobi tako, da deli omejitev z dva…), ali pa vozi nad omejitvijo, sem poblendal z lučmi.

To se izkaže kot najbolj delujoč način, kako šoferje na cesti upočasniš v hipu. Z mojo akcijo sem bil celo tako zadovoljen, da bom v prihodnje verjetno s to prakso nadaljeval, za enkrat pa ne bom sklical nobene tiskovne konference. Ker načeloma se nočem hvaliti naglas z rezultati. Samo rezultati moje akcije so in to zelo dobri.

Samo škoda, da niso stikalo za blendanje montirali kot tipko na volan, ker potem bi bilo še toliko lažje. Vsakemu mimoidočemu kratko pomežikneš, pa je. Bolj zagrabi kot vse kazni.

Značke: ,

8 Responses to “Blendam kar tako”

  1. chef Says:

    In jaz dobim avto s 174 konjiči točno v tednu, ko je poostren nadzor 😆
    Še sreča, da grem v Italijo, tam me bodo pustili pri miru 🙂

  2. Karmen Says:

    Mislim, da je tole tvoje nalezljivo. A si se morda slučajno ti danes peljal čez Šmarco? Trikrat? Kar nekaj so blendal, pa nikjer nobenega policaja.

  3. pijanec Says:

    Meni pa se to zdi bedarija. Že itako med vsemi državami po svetu, kjer sem vozil, večinoma blendajo, medtem ko so Slovenci največje barabe in blendajo najmanj.

    Najbolj pa blendajo ravno v državah, kjer je prometna kultura najvišja, kršitelji pa redki. V Avstraliji so mi tako vedno blendali popolnoma vsi nasproti vozeči vozniki.

    Karmen: mogoče, da je bil parkiran stacionarni radar. Za tega ni potrebno, da stoji policija v bližini.

  4. sparkica Says:

    Pa si res malo zloben 🙂 Ne zlobno zloben, samo zlobnikasto-hudomušno zloben. Ti kar blendaj, jaz bom pa ‘blendala’ kar z ročno svetilko – avta nimam 🙂 Vse blendajoča akcija. Ko boš sklical tiskovko, se priporočam. Malo slave ne škodi :mrgreen:

  5. dronyx Says:

    Chef: 174 konjev? Oh, to mora pa biti drago, kaj? Kdo pravi, da Siolovi Hišniki ne služijo dobro? Sam bi šel takoj nazaj na Siol, samo mi je nerodno pred Crnkovičem pasti na kolena. Samo za dober denar požrem tudi to. 🙂

    Karmen: Verjetno ne, pojma nimam kje je Šmarca.

    Pijanec: V normalnih državah ti ljudje blendajo, če divjaš po cesti. 😉

    Sparkica: Priporočam da kupiš avto. Tako vsaj veš, kam ti izginja večina denarja.

  6. rockstar1707 Says:

    Problem z blendanjem je le v tem, da je to uradno kaznivo. Menda, da se temu uradno rece “nepravilna uporaba svetlobnih teles/signalov” ali nekaj podobnega.

  7. dr. Onyx Says:

    rockstar1707, problem je v tem, da pri meni uradno ne gre za “blendanje”, ampak imam težave zaradi vlage z elektro inštalacijo in potem včasih luči pomižiknejo. Če bo potrebno, sem pripravljen to tudi pred mojo ekipo odvetnikov demonstrirati.

  8. pijanec Says:

    Vedno sem lastnoočno videl radar 🙂 . Zatorej so mi očitno vedno blendali zaradi tega.

Oddajte komentar

