Omnia mea mecum porto

Nekaj let preden sem začel pisati blog, sem si za zabavo izmišljeval kratke misli, aforizme in prebliske. Začelo se je spontano, ko sem si jih izmisli v kompletu prvih 50. Potem sem vedno, ko sem imel nekaj časa za razmišljanje, študiral nove misli. Na kolesu, v bazenu, med sprehodom, na poti do službe, v avtu. In sčasoma sem spoznal, da se naš navdih rad razvaja, oziroma če na nekaj fokusiraš svoje misli, bodo prišli tudi rezultati kontemplacije (obožujem učene besede, ki zvenijo neumno).

Velikokrat pa sem naletel na težavo, da ko sem si izmislil kakšno misel, ki mi je bila všeč, nisem imel pri sebi ničesar, da bi jo zapisal. V  mislih sem potem preblisk čim večkrat ponovil, da bi se iz kratkoročnega spomina preselil nekam, kjer se bom lahko misli čez čas spet spomnil in jo zapisal. Skratka, da ne bo šla v pozabo.

Potem sem se enostavno navadil, da sem imel vedno pri sebi črno beležko in svinčnik ali mobilni telefon.

V mobilnik sem sprva tipkal misli kot memo beležke, ampak se nikdar nisem mogel navaditi na SMS stil tipkovnice in sem raje zapisoval v beležko. Šele čez čas sem prišel na idejo, da ima mobilni telefon verjetno vgrajen tudi mikrofon in ga lahko uporabim kot diktafon. Samo to pride v poštev samo, če si kje na samem, sicer te ljudje gledajo, kot bi padel iz Marsa direktno v sosedovo zamašeno greznico, če nekaj brundaš v mobilca, kar ne izgleda kot telefonski pogovor. Pa še potem moraš glasovne zabeležke predvajati in jih pretipkati v računalnik, medtem ko navadne beležke lahko prek bluetooth.a enostavno preneseš na računalnik.

Z pisanjem bloga pa se ta problem še stopnjuje. Blogerski zapiski običajno niso stavek ali dva, ampak kar krajše črtice in tu ne pride več v poštev mobilni telefon (razen morda dražjih primerkov z tipkovnico), pa tudi pisanje na papir ni ravno prikladno.

Še vedno pa ostaja stari problem, da mislim težko ukazuješ in lahko idejo za nek zapis dobiš kjerkoli. Idealno bi bilo, da bi obstajala naprava, ki bi misli zapisala kot stenogram, ampak tako daleč žal še nismo. Razen morda Kitajci. 

Sem pa problem z malo napravico (mini prenosni računalnik) upam rešil in do sedaj lahko rečem, da sem več kot zadovoljen. O tem pa naslednjič, ko bom zadevo do konca stestiral in lahko napisal relevantno mnenje.

Opomba (za medijskega inšpektorja):
Naslov je latinska misel, ki pomeni nekaj v stilu Vse svoje nosim s seboj.

Oddajte komentar

