Iščem oglaševalce

Po temeljitem razmisleku in dolgotrajni ter na momente tudi boleči kontemplaciji, sem prišel do zaključka, da moram blog nekako okrasiti z oglasi. Kakor danes gledam na vse skupaj, blog brez oglasov ni vreden da obstaja, je kakor suha torta brez čokoladnega preliva in kremnega polnila. Kakor Vesolje brez Boga.

Žal pa imam denarja dovolj in na trenutke celo preveč, tako da oglasov ne morem imeti na blogu zaradi denarja. Poleg tega so s tem same težave, ker več ko imaš denarja, težje so odločitve, kaj z vsem tem početi. Da pa ne bi povsem brezplačno objavljal oglase in bi se oglaševalci na letnem shodu v Portorožu (SOF) norčevali iz mene, sem se odločil, da bom pokazal mojo izjemno široko altruistično naravo.

Vsak, ki bi rad objavil svoje cenjeno oglasno sporočilo na mojem blogu, bo moral prispevati neko razumno vsotico v poseben sklad, iz katerega bom potem, ko se bo nabralo denarja dovolj, kupil kakšna igrala (morda celo Nintendo wii) za otroke v Pediatrični kliniki. Otroci niso samo naše največje bogastvo, ampak ti nekoč wannabe ljudje bodo plačevali prek davkov naše mizerne pokojnine in brez njih bomo čez leta brskali po smetiščih in kantah za hrano. Verjemite na besedo. Zato jim moramo že sedaj pihati na male dušice, da bodo potem, ko bodo v najbolj aktivnih letih, pripravljeni prispevati nekaj malega tudi za nas, betežne starčke z vgrajeno srčno zaklopko in težavami z zadrževanjem urina.

Spoštovanim potencialnim Oglaševalcem (sem O kar za vsak slučaj z veliko napisal) sta trenutno na voljo dve možnosti.

Prva je časovno omejena pasica na desni strani bloga, v maksimalni velikosti 140×500 pikslov in z možnostjo povezave na poljubno spletno stran. Druga možnost je tako imenovano sponzoriranje prispevkov, kjer se lahko oglaševalec odloči, katere prispevke bi sponzoriral (tako imenovano kontekstualno oglaševanje) in na koncu prispevka bo potem objavljena pasica velikosti maksimalno 300×80 pikslov z oglasnim sporočilom in poljubno povezavo na spletno stran. Ta možnost oglaševanja časovno ni omejena, oziroma po preteku pol leta si kot avtor bloga pridržujem pravico, da oglasno sporočilo zbrišem. V nobenem primeru pa ne pridejo v poštev prikrite reklame in v PR službah napisana neoznačena promocijska besedila.

To je v bistvu vse.

Blogerji se morajo počasi začeti zavedati, da so gledano kot celota eden najbolj branih medijev nasploh in da se oglaševalski denar preprosto seli z uporabniki spleta na internet. Več kot jih ima dostop do interneta, dlje ko se zadržujejo na internetu, večji bo oglaševalski kolač, ki temu mediju pritiče. In pri razrezu kolačka štejejo kliki. Click, click, click… To so osnove ekonomije, ki jih lahko razume vsaka brucka komunikologije.

Zato predlagam še korak dlje.

Če je komu zgoraj opisana ideja tako všeč, da se strinja celo z temeljno filozofijo, ki v svojem bistvu nima za cilj egoistično služenje denarja in bi se mi rad pridružil na mojem bojnem pohodu pristnega altruizma, naj mi to prosim sporoči in ko dobim zraven še enega, imamo že Blogerski POOL, ki se obanaša navzven do potencialnega oglaševalca lahko kot en sam medij. To pomeni, da bo zakupljen oglas objavljen hkrati na vseh blogih, ki sodelujejo v poolu in bo tako učinek in domet oglaševalske akcije toliko večji.

In ko nas bo dovolj, recimo kakšnih sto plus Had, bomo lahko nekoga oblekli v elegantno obleko, mu zavezali kravato, zloščili čevlje in ga z črno poslovno aktovko poslali na razgovore k oglaševalcem z ponudbo, ki jo ne bodo mogli zavrniti.

Da pa ne bo takoj pokonci skočil šef davkarije, vodja oddelka za pregon organiziranega kriminala na policiji ali pa skupina tožilcev za posebne zadeve naj povem, da zadeva še ni pravno razdelana tako, da bo ustrezala obstoječi zakonodaji in da ne bodo kršeni predpisi. Glede tega se bom posvetoval z mojo ekipo odvetnikov (večina ima uspeh na pravnem faksu z povprečjem 8 plus), možno pa je, da bomo, če vas bo seveda veliko pripravljeno sodelovati v poolu, ustanovili društvo ali kaj takega.

Revolution is Cumming, bratje in sestre blogerji.

Značke: , ,

10 Responses to “Iščem oglaševalce”

  1. had Says:

    ideja blogerskega poola je zanimiva 🙂 in nekaj se ze dalj casa dela v tej smeri.. namrec dobiti enotno statistiko za tiste, ki bi v tej zgodbi sodelovali 🙂

    se vedno pa te vabim na pivo 🙂 da se o teh stvareh bolj poglobljeno pogovoriva 🙂

  2. dronyx Says:

    had, tukaj ni kaj dosti za študirat. Včlaniš se v klub, sprejmeš pravila igre in to je to. Pa zadeva mora biti jasno legalna. Mi smo sedaj na začetku neke dobe, ki se šele formira. Oglaševalski denar se nedvoumno seli tja, kjer so potencialni kupci. Če mi ne pristavimo lončka, ga bo nekdo drug. Je pa tako, da kdor prvi pride, prej melje (beri kasira) in fino je, če zgodaj zgradiš ustrezen odnos z Oglaševalci (si opazil velik O?).

  3. had Says:

    opazil, opazil.. vendar moras ponuditi Oglasevalcem se kaj vec, kot samo prostor.. ponuditi mu moras podatke, statistiko, po moznosti demografijo, ki je za njih kljucna..

  4. dronyx Says:

    Jaz govorim o dobrodelnosti. Meni je jasno, da z mojimi kliki ne bo nihče obogatel. Lahko pa prispeva nekaj € v sklad in mu teden dni na levi strani bloga, tam kjer je sedaj flaša Coca-Cole, vrtim njegov oglas. Drugače pa, če se greš igrati s statistiko, SEO, demografijo in kar je še tega crapa, potem postaneš na koncu 24ur.com, kjer pišeš o

    “Gole počitnice Eve Longorie”, “Posiljena, zaklana in predelana v klobase” in “Serena Williams je razkazovala svoje ženske čare”.

    Samo mi smo vendar blogosfera in tako nizko ne gremo, mar ne?

  5. Dr. Frojnd Says:

    Gospoda, saj vem da je debata javna, pa vendarle… Jaz sem se ob razočaranju nad drugimi opcijami nekaj poigraval z idejo uvedbe statistike, namenjene slovenskim spletiščem. Nekaj sem o tem nalagal že na hadovem blogu, ko je bilo govora o primerjavi analytiscov in MOSS – na žalost pod drugim nickom, ker sem groupie že dlje časa, sicer pa bloger začetnik.

    Mogoče bi pa bil čas za tisto pivo, tudi sam imam nekaj razmišljanj na to temo, če bi bil slučajno vabljen 😉

  6. Ležalnik pika Com Says:

    Mogoče bi bilo fajn dr.Onyx, da poveš ceno :)?

  7. dronyx Says:

    Ležalnik: Ker gre za dobrodelni sklad, delujem izključno po sistemu “Daj šta daš”. Evro, dva, morda petaka…

  8. Ležalnik pika Com Says:

    Kam nakažem 🙂 ?

  9. dr. Onyx Says:

    Ležalnik: za vas je reklama vedno brezplačna. Samo pasico morate narest. 😉

  10. Ležalnik pika Com Says:

    Pa nebi bil rad zdaj špilferderber 🙂 se lotim pasice hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: