WordPress – odložena objava

Tale možnost je baje na voljo že vse od prve različice wordpressa, vendar jo jaz nisem našel ne na Siolu, kot tudi ne kasneje na WordPress.com. Opazil sem jo šele pred kratkim, po nadgradnji na novo različico.

Gre za to, da nek zapis pripraviš za objavo, vendar ga ne objaviš takoj, temveč napišeš datum in uro, kdaj naj se zapis avtomatično pojavi na blogu.

Ta možnost ti recimo omogoča, da vnaprej pripraviš nekaj „timeless“ zapisov, ki so vedno aktualni in jih potem taktično razporediš za objavo tako, da optimiziraš število klikov, ki kot rečeno odločilno vplivajo na blogerski libido. Tako recimo zapise, za katere oceniš, da so najbolj zanimivi, tempiraš na ponedeljek med 8:00 in 9:30 zjutraj, ko se okrog blogov smuka statistično gledano največ ljudi. Na drugi strani v nedeljo nima smisla objavljati česarkoli, ker bo zelo verjetno objava spregledana. Očitno je v nedeljo večina siceršnjih bralcev blogov ali pri sveti maši, ali pa mora pospravljati stanovanje in pomivati posodo. Zvečer so pa potem na vrsti že Zvezde pojejo na RTV, proti katerem blogi jasno nimajo nobene možnosti, ker gledalci čisto noter padejo.

Če kdo še vedno ne ve, kako se funkcionalnost odložene objave uporablja, pa še bonus kratka navodila.

Zapis pripravimo kot običajno, trikrat preberemo, popravimo slovnične napake, vejice in predloge sz ter potem, ko smo z izdelkom zadovoljeni, v rubriki Publish status kliknemo pri Publish immediatly Edit.

Tu potem vpišemo datum in uro objave.

Glede ure moram reči, da nisem prepričan, ali je res čisto točna. Lahko pa recimo če želimo, da se zapis pojavi na spletu čez dve uri, samo wordpressovi uri dodamo plus dva. Potem samo še kliknemo Publish (ne samo Save, ker sicer se zapis ne bo avtomatično objavil na željeni datum ob določeni uri) in to je vse.

Ne vem pa, od kdaj imam na WordPressu kar 3 GB prostora za slike? 🙂

Značke: ,

5 komentarjev to “WordPress – odložena objava”

  1. alcessa Says:

    3 GB – že kar nekaj časa… (piše v FAQ-jih)

    Jaz svoje zapise velikokrat objavljam s časovnim zamikom – do sedaj zmeraj brez težav…

  2. chef Says:

    Vedno, skoraj brez izjeme, objavim ob 7.30 ali 18.30. Gre tudi za stalnost, da bralci vedo, kaj lahko pričakujejo.

    In ja, libido imam našopan do maksimuma.

  3. dronyx Says:

    alcessa: Nisem bil na to pozoren, samo čudno se mi je zdelo, ko mi je na Siolu pisalo v % koliko sem že porabil, na WordPressu pa ves čas 0%. Sem mislil, da jim ne dela števec.

    chef: veseli me za tvoj libido. Ali imaš statistiko, na kateri dan ljudje največ berejo? Po moje je to ponedeljek, potem pa pada do dna v nedeljo.

  4. markopigac Says:

    objavljam po tem ko napisem. vmes morda se 10x popravim po publishizaciji 🙂

  5. dronyx Says:

    markopigac: ja, jaz tudi popravljam vsakič, ko preberem kakšen zapis. enkrat si om moral vzeti čas in popraviti vse stare objave, ker mi niso več všeč. 🙂

Oddajte komentar

