Super!Nova trgovina z gatami v Ljubljani

Na Rudniku so odprli nov, moderni trgovinski center v dveh nadstropjih. Končno lahko rečem, saj se je Ljubljana dobesedno dušila ob pomanjkanju spodobnih nakupovalnih površin. Edino kar upam je, da bodo nekaj podobnega dobili tudi naši sodržavljani v Šiški, Mostah, Prulah in Rakovi Jelši, ki v radiju sto metrov trenutno sploh nimajo spodobnega nakupovalnega centra, ali pa je ta en sam, kot recimo v primeru Šiške.

Sam nisem nek velik ljubitelj nakupovanja in tako me takšne otvoritve žal ne ganejo preveč. Edino kar mi je res všeč v nakupovalnih centrih so trgovine z ženskim spodnjim perilom priznanih blagovnih znamk. Torej ne takšne gate, kot jih dobiš na tržnici pakirane skupaj po pet komadov zraven kioska za burek in Kitajca z kavbojkami iz Trsta.

Pač, vsak izmed nas ima kakšno slabost ali hibo in ženske spodnice so obsesija, ki jo že nekaj časa neuspešno poizkušam ozdraviti.

Ko me zagrabi napad, se enostavno zapeljem do najbližjega centra, kjer imajo takšno prodajalno. Ponavadi si nadenem videz 40 letnega zmedenega profesorja srednješolske fizike, na obraz nataknem očala z velikim okvirjem staromodnega videza, oblečem znucane zelene žametne hlače ter rdeče belo karirasto srajco z velikim, podloženim ovratnikom in ogromnim zasušenim flekom od golaža iz konzerve.

Prodajalki potem natvezim, da so mi na banki končno odobrili zlato Mastercard kartico in bi rad ženo ter njeno taščo presenetil z kompletom spodnjega perila priznane blagovne znamke. Potem si ogledujem razstavljene modele in se prepustim sanjarjenju. Če mi je kateri model res všeč prosim prodajalko, ali ga lahko pomeri, ker se mi zdi, da ima enako številko kot moja žena, le da je ona (prodajalka) mnogo lepša in bi rad videl, kako bo to zgledalo na njej, preden potegneva kartico. Če se mi pusti pretentati jo potem še prosim, če se lahko nagne naprej, da vidim, kako spodnje hlačke sedejo na žensko rito.

Ker sem po naravi altruist in dobrega srca, skoraj vedno kakšen kos tudi kupim, tako da imam v garderobni omari doma trenutno samo tri komplete moških gat in šest polic ženskih. Samo jaz se s tem ne obremenjujem preveč, ker se mi zdi, da mora človek imeti v življenju nekaj, kar ga veseli in v čemer najde zadovoljstvo.

Če bi katera ali morda celo kateri želel malo rabljene ženske spodnjice priznanih znamk, me lahko kontaktira in če najdemo skupni interes, lahko nenazadnje malo rabljene gate tudi zamenjajo lastnika. Ker počasi mi od vse te krame tudi že zmanjkuje prostora v omari.

In v Ljubljani so odprli spet eno (v bistvu dve) Super-novo trgovino z ženskim spodnjim perilom na Rudniku, kar je za Onyxa vedno dobra novica. Dekleta, se vidimo na šopingu…hi, hi, hi (copyright inšpektor mumbly).

Vse napisano je zgolj poizkus wannabe šale. Da ne bi kakšna prodajalka gat res mislila, da je vsak zmeden profesor fizike že kar dr. Onyx. Dajte no.

Blogerji pišejo:
Še en nakupovalni center!?

Se želiš naročiti na blog?

4 Responses to “Super!Nova trgovina z gatami v Ljubljani”

  1. had Says:

    pa so te zenske spodnjice ze uporabljene 👿

    p.s.: v bistvu me ne zanima, samo moral sem vprasati LOOL

  2. dronyx Says:

    Jih imam že toliko, da večino oblečem samo po enkrat. Modrci so pa sploh nerabljeni, ker do sedaj mi ni bil še nobeden prov (morda se reče passov?). 😉

  3. Marija Says:

    Tvoja maska je odlična, seveda pod pogojem, da je srajca flanelasta. Obvezno zraven reklc z ojačanimi komolci (flike morajo bit rumene), obute pa moraš imeti gojzerje ob vsakem letnem času. Golaž pa ni tako zelo obvezen… niso vsi taki paconi. 😀

  4. mi-ya-gi Says:

    Ob cenah se tako perilo kupi samo, če ga demonstrira prikupna prodajalka kar na sebi.

Leave a Reply

