Kako naredim v WordPressu kazalo

Pri WordPressu sem res pogrešal zelo malo funkcionalnosti. Na vrhu seznama je še vedno ne v celoti rešen problem export/importa in sicer v delu, ki se nanaša na slike. Na visokem drugem mestu pa je že možnost, da bi nekako lahko objavil kazalo (index) vseh objavljenih prispevkov na blogu po datumu ali kako drugače sortiran.

Pri blogih, kjer gre število zapisov v stotine, je namreč zelo težko najti nek star zapis. Resda se da sicer pomagati z iskalnikom, ki pa po mojih opažanjih ne deluje najbolje in mariskaterega prispevka enostavno ne najde, čeprav se določena iskana beseda v njem pojavlja. Poleg tega bi morda radi nekateri bralci, ki jim je blog všeč, pogledali tudi starejše zapise, a se jim preprosto ne ljubi listati stran za stranjo da pridejo do zapisa, ki bi jih morda zanimal.

In zgolj ena prava ključna beseda v googlu je bila že dovolj, da sem našel delujočo rešitev, ki sliši na ime ListMaker v2.

Uporaba je zelo preprosta in primerna tudi za blogerske začetnike. Najprej je potrebno prenesti k sebi program in ga razpakirati nekam na lokalni disk. Po zagonu dobimo enostavno vnosno masko, kamor vpišemo polni naslov bloga, uporabniško ime in geslo za dostop do bloga, izberemo na kakšen način naj sortira dobljene podatke ter kliknemo Get posts. Program potem s pomočjo MetaWeblog API dobi seznam vseh objav na blogu. To sicer traja nekaj časa (par sekund), odvisno od njihovega števila. Ko je zadeva končana, kopiramo dobljeno kazalo v html obliki na odložišče (clipboard) in potem samo še v wordpressu ustvarimo novo stran (Page), preklopimo v HTML pogled, prilepimo kodo iz odložišča ter preklopimo nazaj v Visual pogled, kjer lahko kakšno malenkost še popravimo ali dodamo.

Edina slabost tega načina je, da naredi posnetek stanja v nekem trenutku, ki pa se seveda ne osvežuje dinamično. Vendar to se mi ne zdi nek večji problem, saj lahko recimo enkrat na mesec narediš novo kazalo, kar je vseeno bolje, kot ne imeti kazala sploh. Mene pa je zmotilo tudi, da je program poindeksiral tudi še neobjavljene prispevke (osnutke), ki jih je dal na vrh seznama kot prve, kar sem potem ročno brisal.

Primer, kako izgleda tako generirano kazalo in dokaz, da zadeva deluje, pa moja nova pridobitev – KAZALO.

Se želiš naročiti na blog?

Značke: ,

3 Responses to “Kako naredim v WordPressu kazalo”

  1. had Says:

    zanimiva stvar.. pa si premislil, ce ob tem ne poslje userja pa passa se avtorju skripte 🙂 ker jaz bi to naredil 🙂

  2. dronyx Says:

    To sem najprej pomislil, samo glede na to, da avtorja na blogu še niso raztrgali, dvomim da počne kaj takega. Pa tudi če se bo logiral kot jaz in mi napisal kakšen prispevek, nimam nič proti. Če bo dober jasno, sicer bom hud. Drugače pa, če te je res strah, lahko poizkusiš in spremljaš NETSTAT (outgoing promet na TCP/IP) pa boš hitro videl, s kom vse programček se dopisuje. 🙂

  3. ITNovice.si Says:

    fajn vedt.. zgleda uporabno

Leave a Reply

