Dohodnina

Danes sem s tresočo roko odprl kuverto davčne uprave. Že takoj, ko sem zagledal položnico sem vedel, da novice niso dobre. In res, novice ne samo, da niso bile dobre, bile so zelo slabe. Do junija imam rok, da doplačam prek 100 evrov dohodnine. Očitno se bom moral na stara leta res začeti prodajati, da bom zmogel vsa ta bremena, ki mi jih nalaga država.

Dohodki se praktično iz prejšnjih let niso spremenili, torej se je spremenil Sistem. Druge razlage za to nimam, ker sem prejšnja leta vedno dobil nekaj malega nazaj. Tokrat pa kar 100 € doplačila!

Če k vsemu prištejem še mesečni minus 150 € zaradi potnih stroškov, ker mi sedaj obračunajo vlak namesto avtobusa, če dodam k temu še 6% letno inflacijo, si nimam kaj, da se ne vprašam preprosto, KOMU JE ŠLA TA RAZLIKA? 100 najbogatejšim, lobistom, vladajoči eliti? Jaz bi kljub vsemu raje nazaj star sistem, ko sem sam izpolnil napoved in vpisal olajšave, ter dobil cca. 50 € nazaj.

Ali ste tudi ostali opazili takšno spremembo v dohodnini?

Značke: ,

16 komentarjev to “Dohodnina”

  1. Karmen Says:

    Najljubši je dobil dohodnino prejšnji teden. Spet narobe zračunano (že tretje leto zapored). V njegovo škodo za skoraj 1k ojrov so tokrat “pozabili” na obračunane prispevke (namesto 3k so jih zabeležili le 0,3k) in spet so “pozabili” na pravilno zabeležen in pravočasno oddan prenos olajšav z aotroke. Barabe. nauk: se splača prej fajn preverit.

  2. Tjasa Says:

    Občuuuuutno več.
    But I’m a rich bitch. 😦

  3. Dr. Frojnd Says:

    Meni so vrnili približno enako kot ostala leta (500€+). Je pa res, da sem skozi leto revež in se edino spodobi, da mi dajo nekaj nazaj.

  4. PiPi Says:

    jah, edino kar nas resi pri uvedbi novega sistema je placevanje v tretji steber, ki ga potem lahko uveljavljas kot edino olajsavo ( poleg otrok ) … in ja, s tem novim sistemom je najkrajso potegnil srednji razred, definitivno … najbolj se pri nas splaca biti bogat, potem reven in sele na zadnje nekje vmes … pa bog ne daj biti se porocen in imeti priznane otroke, najbolje je biti kar locen, formalno gledano <– vrtec za đabe, boljse doklade, … 😉

    .::PiPi::.

  5. jazby Says:

    No, po moje je pa bolje, da imaš čim več za doplačati, saj si imel ta denar, ki ga moraš zdaj doplačati, na voljo. Z drugimi besedami, država te je preko lanskega leta brezobrestno kreditirala, zdaj pa boš ta kredit vrnil. In če ne drugega, boš profitiral tistih 6%, kolikor znaša inflacija. Če ta “kredit” pametno vložiš, so lahko dobički še večji. Prejšnja leta, ko si dobil nekaj malega nazaj, si pa ti brezobrestno kreditiral državo.

  6. dronyx Says:

    Tjaša, ritch bitch praviš? 🙂

    Si stara 80 let ali več in ne misliš harati po tem svetu več kot še nekaj let? Si želiš jesen življenja preživeti z šarmantnim, simpatičnim žrebcem, z izrazitim smislom za humor, ki te bo razvajal, te masiral v jacuzzyu, vodil na podelitve Viktorjev? Če je odgovor DA, lahko napiševa eno pogodbico. Ritch bitches so ena od mojih hib.

  7. Emtec Says:

    Jest sem prejšnja leta doplačeval po cca 100€, letos sem pa kar brez olajšave za vzdrževanega člana (prvo leto) dobil nazaj celih 17€.

  8. zigak Says:

    jazby, I think you’re on to something 🙂
    drugač morm pa jst letos plačat 3 € (lansklet pa mislm da je blo 20€)

  9. Tjasa Says:

    Tako nekako. Po kriterijih te države, da se razumeva (to pomeni, da imam plačo, ki je dovolj za dokaj normalno življenje – skratka znese čez 13.000 € letno, si moreš mislit – resno, I’m a rich bitch). Razen starosti – ampak pobralo me bo pa res kmalu, ker mi smisla za humor, ki bi mi rešil življenje ob pogledu na dohodninsko položnico, RESNO zmanjka. Še posebej, ko pomislim, da bom v glavnem financirala tiste, ki se okrog vozijo v prevelikih avtomobilih in storitve opravljajo večinoma tako, da najprej vprašajo, če rabim račun.

  10. dronyx Says:

    Tjasa, ohhhh, jaz sem pa mislil, da imaš res neke resne dohodke. Pod resne dohodke mislim letno višje od 100.000 €. Vse kar je pod tem je mezda, ljudje z dohodki pod 20.000 € letno pa so v večini resnih zahodnih držav navadni socialni problemi, upravičeni do vseh možnih olajšav, brezplačnih avtobusov, pomoči na domu, paketov z hrano…

    Je pa tale davčna reforma zelo zanimiva zadeva.

    Prva zmaga v ostrem obračunu z tajkuni in postkomunističnimi povzpetniki je bila očitno HUD poraz nižjega srednjega sloja. Čestitke avtorjem! Ne bomo Vas pozabili!

    Samo ne mi jeseni hodit k Onyxu jokat, kako je kaj takega možno.

  11. Tjasa Says:

    To si ZELO lepo povedal. Daj si v izjavo dneva (vsaj tapoboldano). Ker če ne, bom dala jaz.

  12. Ležalnik pika Com Says:

    Hm, pa to gledate koliko ste plačali dohodnine vse skupaj čez celo leto, ali samo ta končni poračun? Ker dejansko plačilo čez celo leto bi moralo biti manjše kot lani, samo če so vam premalo trgali med letom, zna bit zdaj na konc presenečenje 🙂

  13. dronyx Says:

    Ležalnik.com: Jaz tega sploh ne gledam in niti ne odpiram plačilnih listkov. V bistvu kar opazim je samo položnica za 100 € pri dohodninski napovedi, na kar do sedaj nisem bil navajen. In tudi iz psihološkega vidika ne verjamem, da bi bila politika tako nora, da gre spremenit sistem tako, da jaz dobim vsak mesec 20 € več plače (kar ne opazim), zato pa dobim položnico za 100 € pri dohodnini (kar pa prekleto hudičevo opazim).

  14. Tjasa Says:

    Ležalnik – to je še ena od floskul, s katerimi zdaj prihajajo ven pro-koalicijski prduhi, ampak soree, ne glede na višino celotne odmere dohodnine, se je zame prekleto veliko spremenilo. Oba moja delodajalca sta pravilno odvajala akontacije in čisto nič premalo – le da je del bremena, ki je sicer bremenil njiju, zdaj padel direkt na moja pleča (ona dva pa lahko vlagata v razvoj in investicije kao). Pa še to bi morala preveriti, mogoče niti njima ni bilo treba plačati manj, ampak sem zaradi ukinitve vseh olajšav in ukinitve smiselno razporejenih petih dohodninskih razredov in zato, ker ne sedim in čakam, kdaj mi bo država vrgla kak kos mesa, ampak zanj želim pošteno delat, zdaj plačujem še dodatno “kazen”. In ne govorim o 100 evrih. Niti o 200 evrih. Še 500 evrov bi mi bilo ZELO kul v tej situaciji. In tisto, da sem “ritch bitch” je zelo hud sarkazem. Nisem socialni problem (tudi zato ker praktično delam 7 dni na teden in bistveno več kot 8 ur na dan), mi pa tale položnica zdajle precej spanca krade.

  15. anxoid Says:

    @PiPi: dodatno pokojninsko zavarovanje je drugi steber. Sicer pa drži. Jaz letos dobim nazaj, ker sem si med porodniško lani sama vplačevala v dodatno pokojninsko. To se med letom pri akontacijah ni upoštevalo. Nisem si pa še računala, koliko sem lani skupaj lani plačala dohodnine in primerjala za nazaj. To še moram.

  16. kekez Says:

    Jaz sem dobil za doplačati 1700 evrov. Če povem čisto odkrito, bi pa zelo rad dobil za doplačati 100.000 evrov ali še več :-).

Komentiraj