Vrtec kot biološko orožje

Moja nečakinja je trenutno malček, stara leto in pol. Pred nekaj tedni je šla tudi prvič v vrtec. In od takrat same težave.

Prej ni bila bolna praktično nikdar. Niti enkrat, niti najmanjšega prehlada, vedno nasmejana. Od tedaj, ko je šla v vrtec, pa je neprestano bolna. Kašlanje, zamašen nosek, nahod, 40 stopinj vročine, vnetje ušesa je samo nekaj akutnih simptomov zadnjih štirinajst dni. In odkar hodi v vrtec, ima približno polovično prisotnost, vse ostalo je doma na “bolniški”.

Pa ne samo to.

Očitno so virusi, ki jih otroci dobijo v vrtcih, nekakšne mutirane različice, ker je tam domnevam idealno okolje za mutacije in ko pridem k njej na obisk, praktično kar čutim, kako se me loteva prehlad, začnem se potiti in čutim, kako se me loteva vročina. Sicer do sedaj nisem zbolel tako, da bi moral še sam ostati v postelji, je pa samo še vprašanje časa.

Sam nisem bil nikdar v vrtcu in sta me pazila dedek in babica. Tako mi ni bilo dano, da bi se virusi izpopolnjevali na moj račun. Še sreča, očitno, čeprav je bila potem slabost to, da skoraj edini v prvem razredu nisem znal brati in sem se zato jokal, pa tudi nisem natančno vedel, kam se sme sošolke ščipati, da ne pridejo njihovi starši v šolo in te vpričo vseh zlasajo.

Imam pa zato danes za celo omaro nazivov in diplom.

3 Responses to “Vrtec kot biološko orožje”

  1. Človek Says:

    Hmm, otrokov upor zaradi odtujitve matere, al? 😉

  2. dronyx Says:

    Kakor poslušam naj bi otroci prvo leto v vrtcu eden drugemu prenesli vse možne oblike nalezljivih bolezni, potem pa njihova telesa izgradijo takšen imunski sistem, da postanejo praktično terminatorji, ki jim ne more nič več do živega. Tako pravi teorija, kako pa je v praksi, bomo pa videli.

  3. Dinozaver Says:

    V katoliških vrtcih tega ni.

Leave a Reply

