Hočem mojo karto…TAKOJ!

O, ko bi vi vedeli, kako je Onyx sedajle jezen. Kot mali otrok sem se veselil koncerta Guns’n Roses, no, v bistvu njihovih klonov, pa izgleda, da ne bo iz tega nič.

Dopoldne grem v poslovalnico Kompasa na Slovenski cesti po karte, pa se jim je zapletlo pri izpisu, oziroma so imeli težave z računalniki, kot se temu reče. Kot sem razumel med vrsticami, naj bi imeli na računalniku nameščeno prenizko verzijo Acrobat Readerja, pa izpis ni delal. Potem so se v akcijo prek telefona in na daljavo vključili še informatiki, samo potem sem takoj vedel, da nima smisla čakati, ker poznam informatike. Ti modeli se ti ves čas pritožujejo, da imajo štirikrat nižje plače kot kolegi v Avstriji, samo 100km stran čez mejo, pri čemer pa pozabljajo, da tudi delajo pet krat manj.

Ko sem se po kakih 20 minutah naveličal čakanja sem rekel, da naj se ne trudijo, ker bom prišel po karto kasneje.

No in popoldan grem mimogrede v BTC, skočim še v Big Banga, bivši Bof, po karte in glej ga zlomka, kart ni več, ker je koncert razprodan.

Se hecate?

Jaz cel mesec čakam na klone GnR, oni meni pa, da je razprodan? Jutri bom napisal res oster protest šefu Eventima, ker to je pa višek. Sedaj od žalosti pijem v Areni dva mrzla piva, pa še hostesa pri Simobilu mi je zaupala geslo za wi-fi, da lahko takoj ves gnev zlijem na blog. Grrrrr. Kako jih ni sram?

It’s so easy? No is not.

11 Responses to “Hočem mojo karto…TAKOJ!”

  1. pijanec Says:

    Sedaj od žalosti pijem v Areni dva mrzla piva

    dve mrzli pivi 🙂

  2. alcessa Says:

    Kje bo/Kateri koncert?

  3. Dizzy Says:

    naj te potolažim – mislim, da je bil koncert razprodan že v začetku tedna…

  4. chef Says:

    Ja, to so informatiki.

  5. dronyx Says:

    pijanec: to je rumen karton pred izklučitvijo. Žaljenja in sovražnega govora na mojem brlogu ne mislim tolerirati. Že tako sem preveč popuščal. 🙂

    alcessa: Koncert Guns’n Roses, sobota ob 8 uri v Cvetličarni. Fora je, da večina ljudi, ki je karto kupila misli, da bodo res prišli Gunsi s Slashom in Axlom.

    Dizzy: Torej naj organizirajo še en koncert. Ne vidim problema.

    Chef: zate velja isto kot za pijanca.

  6. rockstar1707 Says:

    Hmm, potemtakem bi bilo za Dirty DC karto potrebno že kar kupiti…

  7. dronyx Says:

    Baje je koncert danes. 4.4. te skupine tudi v Uncu pri Cerknici. Če bodo bogovi naklonjeni, bom morda po 17 letih spet slišal v živo mojo najljubšo Civil war. Samo še da se nekako dokopljem do te kurč.. karte.

  8. Centrifuzija Says:

    In kaj so to za ene pokveke? Namreč Guns’n Roses sem častila v osnovni šoli in me že zato zanima.

  9. dronyx Says:

    Centrifuzija, saj smo jih vsi. Jaz sem jih enkrat poslušal na Dunaju in Axel je bil takrat zame reinkarnacija vsaj Kristusa. Tile so pa baje neki kloni, preigravajo njihove skladbe in piše, da so najbližje originalom. Po moje znajo biti kar dobri, sploh če bo bil pevec prehlajen in bo vsaj za silo zadel Axlov glas.

  10. PiPi Says:

    v Uncu pri Cerknici -> na Uncu pri Cerknici, drugace te bodo cudno gledali kam tej rines not 🙂

    .::PiPi::.

  11. Tadej Says:

    danes dopoldne sem uspel kupit 5 kart na esiti.com – no ja, dobil sem vaucher za dvig karte. Mogoce imajo se kaksno?

Oddajte komentar

