Kontaktirala me je ekipa Red Bull Pahor

Pa saj to ne more biti več res. Pred kakim mesecem sem pisal o tem, kako me je ekipa politbarometra sondirala za javno mnenje meseca februarja. No včeraj zvečer, približno ob istem času, zopet zazvoni doma telefon. Dvignem, in spet me prijazen ženski glasek vpraša (po glasu bi dejal, da gre za blondinko, okrog 20 let, kostanjevih las z umetnimi nohti in narisanimi trepalnicami), če imam minutko časa.

Minutko pa kadarkoli odvrnem, vedoč, da bo verjetno ta minutka trajala vsaj deset. Pa ni. Fertig sem bil še nekaj sekund prej kot v minuti, po štirih lahkih vprašanjih.

Prvič, če bi bile volitve jutri, koga bi volili? Nikogar, volitev se ne udeležujem, nobeden politik mi ni simpatičen, večina so lažnivci in povzpetniki, ki ne vidijo dlje od lastnega nosu. Dokler se oni brigajo zase, se bom jaz zase, ko mi oni stopijo na žulj, jih brcnem nazaj v koleno. Moške lahko tudi precej višje. Naprej prosim z vprašanji, ker nimam prav veliko časa.

Drugič. Če bi na listi stranke SD za volitve v državni zbor kandidirala Oseba A (nek ime in priimek), ali bi volili listo SD? NE.

Tretjič. Če bi na listi stranke SD za volitve v državni zbor kandidirala Oseba B (nek ime in priimek), ali bi volili listo SD? NE.

Četrtič. Če bi na listi stranke SD za volitve v državni zbor kandidirala Oseba C (nek ime in priimek), ali bi volili listo SD? NE.

Hvala za odgovore v imenu stranke SD in lahko noč. Enako. Čauči bauči, pa lepo spančki tudi ti, princeska moja mala. Upam da je urna postavka že kaj višja, ker jaz za 3 €/uro ne bi mogel zvečer težiti ljudem po telefonu.

Potem se pa popraskam po mednožju in si mislim, zakaj za vraga moštvo Red Bull Pahorja najema drago ameriško marketinško agencijo za volitve, potem pa mene ob deveti uri zvečer sprašuje (nadleguje), če bi volil nekega John Doa, za katerega prvič v življenju slišim in je očitno čisti politični marginalec jaz pa bivši precedniški kandidat? Poleg tega ne razumem, zakaj ne podučijo spraševalce, da če nekdo na prvo vprašanje odgovori, da se volitev ne udeležuje, kakšen smisel imajo potem še ostala tri vprašanja? Toliko logike premore tudi ameba v prvem razredu vrtca, da lahko ta problem iz osnov logike razume.

In ker sem ravno pri besedi.

Skoraj ne morem verjeti, da bi se nek politik prve lige slikal ob polnem hladilniku pločevink Red Bulla kar tako, zastonj. Tako naiven pa spet nisem in približno vem o kakšnih denarjih je govora, ko se razne missice in manekenke slikajo v spodnjem perilu Victoria’s Secret. To niso mali denarji, dragi moji volilci.

Sem pa po astrološkem znamenju na srečo oportunist in se bom verjetno v kratkem včlanil v stranko SD in tako zavestno pristopil k ekipi Red Bull Pahor. Denar ne smrdi pravijo in visoka politika je kot tarok. Potrebno je blefirati, tudi če nimaš najboljših kart in ne veš, kdo ima dejansko karte za barvnega valata na volitvah 2008. Samo se pa bolj izplača igrati, pa čeprav izgubiš za malo, kot pa da pustiš drugim da zmagujejo za veliko.

Če bom stavil na pravega konja, pa si potem nadejam kot bivši predsedniški kandidat, da tudi meni pade kakšen bonbonček iz bogato obložene povolilne mize in se ne bo zgodilo tako kot že pozabljenega leta 2004, ko mi stranka, ki sem ji namenil svoj glas, praktično zabije odpirač za konzerve v odprto gnojno rano na hrbtu (potem pa še okrog govorijo o nekem hate pagu, lepo vas prosim, no).

V bistvu pa si želim po volitvah 2008 iti v Tel Aviv za častnega konzula in srčno upam, da je Dragi Borut, Dragi Pahor, razumel moj namig.

Zakaj za boga svetega v Tel Aviv kdo poreče?

Oh, to je pa dooolga zgodba in tu niti ni prostora za to. Tel Aviv je bil zame ljubezen na prvi pogled že ko sem ga videl prvič. Ravno prav velika metropola z prijetno klimo, ne prevelika, ne premala. Vzdolž celega mesta poteka naravna peščena plaža in ob njej rekreativna pot za kolesarje, rolerje, džogerje…Kaj je lepšega kot po službi, nekje ob enih popoldne, se usedeš na kolo, zapelješ do plaže in se vržeš v morje?

telaviv1.jpg

Mesto ima na enem koncu nekaj prestižnih hotelov, ki zarišejo malček skyline pridiha, ki pa nima postanega okusa po betonski džungli.

telaviv3.jpg

telaviv2.jpg

Na drugi strani mesta je pristanišče Jaffa, ribiška vasica z čudovito ribjo restavracijo, ki se konča na pomolu ob Andromedinih skalah, ob katere buta morska voda in tam sem odkril enega najlepših kotičkov za meditacijo do sedaj. Očitno je nekaj v elektromagnetnih silnicah, ker drugače si pojava ne znam razložiti.

jaffa2.jpg

Poglavje zase je arhitektura v mestu, kjer srečaš vse od Bauhausa, do wannabe Gaudija (možno celo, da je lepo hiško res projektiral avtor Sagrade Familie?) Samo po moje gre za replikanta.

telaviv4.jpg

telaviv5.jpg
vse foto: dr. Onyx

Ampak samo voda, skale, beton in cement ne pomenijo nič, če ni tudi lepih…no…žensk vendar. In kaj je lepšega kot 25 letna pripadnica Izraelskih oboroženih sil, po poklicu voznica tanka, v maskirni uniformi in z beretko na glavi, pod katero je skrbno spet čopek vranje črnih las, ki sedi na klopci avtobusne postaje z nahrbtnikom in M16 v roki?

Ko sem jih takole od strani opazoval mi je prvo prišlo na misel, kaj človek – vojak naredi, če ima na drugi strani takole bitjece. Pa saj ne bi mogel streljati no, od strahu me pa tudi ne bi pobralo, upam? Ampak potem, ko razmislim malo bolje, če bi ona streljala name, bi jaz užgal zanesljivo nazaj. Samo lahko mi pa sigurno ne bi bilo pri srcu. To mi je pa jasno.

In če ima Dragi Borut, Dragi Pahor kakšne pomisleke, češ da takšen moron pa že ne more biti častni konzul v Tel Avivu, ga lahko potolažim, da so me spustili na letališču Ben Gurion čez diplomatski vhod v državo, kar se mi v telem domačem močvirju ni zgodilo še nikdar.

Resda so me sicer kot edinega od prek 100 potnikov iz letala dali »na stran« in sem čakal skoraj uro na dva zasliševalca, dečka in deklico (verjetno neuspel poizkus metode good cop, bad coop), ki sta mi težila, zakaj nimam rezerviranega hotela (pa sem ga imel po emailu), zakaj nimam vavčerja (what is waučer?), zakaj sem v Izraelu, kam sem namenjen, kaj bom počel…

In vi ste mi ena turistična destinacija? Res pa je in to jim štejem kot olajševalno okoliščino pri tej vsej zmedi, nekaj dni preden sem prišel v Izrael, ravno v Tel Avivu, blizu Jaffe, eksplodiral nek avto in se ni natančno vedelo, ali se ni spet začela intifada in je šlo za teroristični napad skrajnežev.

No, samo potem so me po kake pol ure zasliševanja spustili v državo čez diplomatski vhod.

In poletje 2008 se nezadržno bliža. 🙂

Off the record: Tole je bila zadnja, ampak Zares zadnja anketa, na katero sem odgovarjal. Prosim če mojo telefonsko brišete iz seznama ljudi, ki so manipulativni in voljni odgovarjati zvečer na neumna politična vprašanja in si jo ne podajate več kot vročo žemljico. Hvala.

6 Responses to “Kontaktirala me je ekipa Red Bull Pahor”

  1. chef Says:

    Meni so včeraj ponujali izvrstno priložnost za zaposlene!

    In ja, večina študentk ima intelekt amebe (kot tudi študentov).

  2. zigak Says:

    Dr. Onyx, neskončno bi vam bil hvaležen, če bi iznašli način kako se znebiti telefonskih anketarjev.
    Enkrat sem poizkusil Seinfeldov recept, pa ni šlo.

  3. dr. Onyx Says:

    zigak: Trenutno nimam glede tega nobene ideje. Je pa to področje primerno za kakšen garažni startup in komur uspe prvi delujoči prototip, ki bo uspešno filtriral vse telefonske anketarja (ali vsaj recimo 90%++), po moje v življenju ne potrebuje več delovne knjižice. 🙂

  4. ZigaK Says:

    Mene osebno na stacionarni telefon ni nihče poklical že par let 🙂 se pravi … je 90% učinkovit sistem če precviknem kabel.

  5. Saška Says:

    Jaz se ne stacionarca ne oglašam. Nikoli. Vsi ki so mi blizu imajo številko mobilca, kjer pa itak vnaprej vidim kdo me kliče.
    Stacionarca uporablja res le še naš tamal in smo ga tudi namestili v njegovo sobo. Tamal tudi ve, da mu gre glava, če na klic anketarjev ne odgovori, da sta mami in ati straaaaaašansko zasedena in da ni šans, da se kateregakoli od njiju dobi prej kot v enem letu.

  6. Politični bumerang par excelence « Dr. Onyx Says:

    […] še: – Kontaktirala me je ekipa Boruta Pahorja – Prekletstvo Boruta […]

Oddajte komentar

