Obožujem helikopterje

Na sosednjem blogu je nekdo opisal polet z vojaškim helikopterjem in sem se tako spomnil na nekaj mojih poletov s tako letečo napravo (Bell 412). In priznam, da polete s helikopterjem obožujem, ker se mi zdi, da imaš od vseh letečih naprav še najbolj občutek letenja, če odmislim razne zmaje, jadralna padala, balone in podobne naprave za premagovanje sile teže.

Posebej spektakularen pa je bil eden izmed poletov s helikopterjem.

Tajnica je večkrat dejala, da bi se rada tudi sama peljala s helikopterjem in potem, ko se je pojavila možnost, sem jo prepričal, da je premagala strah in se usedla vanj. Obljubil sem ji lep, nekajminutni izletniški polet, kjer bo lahko občudovala naravo iz zraka.

Ko sta pilota videla, da je bilo žensko malo strah, sta se samo spogledala in nasmehnila. Takrat mi je postalo jasno, da zadeva tokrat ne bo običajni turistični “polet”.

Potem se je pa začelo.

Najprej sta helikopter dvignila visoko v zrak, potem smo nekaj časa lebdeli na mestu in nato sta izvedla nek trik (verjetno zmanjšala navor lopatic rotorja), da smo padali proti tlom kot kamen in sva se oba z tajnico odprtih ust držala za sedeže. Poleg tega sva bila še neprivezana, za razliko od obeh pilotov. Potem sta se strmo spustila proti tlom in smo leteli nad Ljubljanskim barjem ob polni hitrosti tako nizko, da smo leteli dobesedno med drevesi. Nič več kot nekaj metrov nad zemljo. Ostrih zavojev nad tlemi raje ne omenjam. Kakršnakoli napaka bi bila takrat verjetno za helikopter pogubna. Da o tragični izgubi bodočega predsedniškega kandidata ne govorim (tajnic je itak kot listja in trave, tako da izguba ne bi bila tako huda, ker se na eno delovno mesto tajnice javi čez 200 kandidatk).

Ko se je polet končal, sva oba vsa bleda in omotična stopila iz helikopterja, mene pa so še boleli zobje, zaradi pritiska ob naglih spremembah višine in zavojih.

Ona še danes misli, da sem se z pilotoma zmenil, samo če tole bere, prisežem, da se nisem in je šlo za klasični moški šovinizem, češ, ker je ženska, jo bomo malo prestrašili. To, da so prestrašili še mene, pa ne šteje.

Sem pa na nekem forumu prebral, da se je eden od pilotov SV pritožil, da ima plačo 2000 evrov, kolega v Adriji, ki leti na avtopilotu, pa čez 4000 evrov. Pa so mu lepo svetovali, da naj gre pač letet za Adrijo airways. Pa še stevardese so boljše in lepše, kot jih ima SV. 🙂

6 Responses to “Obožujem helikopterje”

  1. Jose Says:

    Da ampak Adria ti ne omogoča letanja dva metra nad barjem=)

  2. dronyx Says:

    Na dolgi rok šteje denar in stevardese.

  3. Chiara Says:

    Aaaa, norooo… zakaj se kaj takega nikoli ne zgodi meni 😛 Sej to je boljše kot vlak smrti – tam je ponavadi vse takooo predvidljivo 😉

  4. kekez Says:

    Poznam primer, ko se je takole važenje končalo tragično. 😦

  5. buba švabe Says:

    Mene je ratalo strah, ko sem samo bral. Bi pa vseeno šel… 😀

  6. seckorama Says:

    ha, baje da je to ena finta, k jo piloti helikopterjev izvedejo sz vsakim ki pokaže mau straha.

Oddajte komentar

