Oglaševalski PEEPoMAT

Tole idejo sem dobil včeraj, ko sem na hitro preletel goro blogov tako imenovanih kreativcev. Oglaševalskih gurujev.

Ideja pa je, kot vse revolucionarne ideje, sila preprosta in temelji na bazični psihologiji.

Predlagam, da v vseh večjih nakupovalnih središčih (v Ljubljani recimo je to BTC in Rudnik) postavimo posebne avtomate, imenovane PEEPoMAT.

Za kaj gre?

Naprava bi bila podobna telefonski govorilnici, le nekoliko večja. V njej je udoben fotelj, vse štiri stene se veliki LCD zasloni. Kabina ima vgrajeno tudi vrhunsko ozvočenje in napravo za proizvajanje dišečih arom. Bistvo te naprave pa je PREDVAJANJE OGLASNIH SPOROČIL.

Kupec, torej potrošnik, je plačan zato, da gre v to napravo in za njim se za naslednjo uro zaprejo vrata. Neprodušno. Izhoda ni, za to izkušnjo dobi plačilo 5 evrov. Potrošnik se usede na stol in sprosti. Prične se enourni oglaševalski maraton brez presledka. Reklama za reklamo. Kamorkoli se potrošnik v kabini obrne. Povsod isto. Reklama. Oglasno sporočilo. Ideje za šoping. Reklame za pralne praške in parfume so pospremljene z čudovitimi, omamnimi aromami.

Po eni uri se predvajanje ustavi, vrata se odpro. Potrošnik ima sedaj pred seboj nakupovalni center, ki ga pričakuje.

https://i0.wp.com/brightbytes.com/collection/images/fair_peeep.jpg
Grafika: brightbytes.com

Izum še ni patentiran.

Advertisements

Značke: ,

7 komentarjev to “Oglaševalski PEEPoMAT”

  1. razo Says:

    😀

    mislim, da je ena ura daleč preveč časa, isti učinek bi dosegel v desetih minutah. Po eni uri sporočilnega bombardiranja bi ljudje znoreli in bi bili primerni samo za Polje.

  2. dronyx Says:

    Deset minut je odločno premalo. Po desetih minutah te ne zagrabi psihoza, da bi pokupil pol nakupovalnega centra. Po uri pa sigurno. Saj je važno samo, da čim več pokupiš v transu, potem te odpeljejo pa na rehabilitacijo. Koga briga. Takrat, ko ugotovijo tvoje psihično stanje, si že spraznil bančno kartico do limita.

  3. nordstar Says:

    Jebenti, nisem vedel, da imam peepomat že doma. Skrit je v televizorju.

  4. barbiblond Says:

    Mogoče bi LCD zaslone obesil kar nad police z izdelki. Pa take grablje, ki te zadržijo 5 min. Z eno reklamo. Bolj socializira.

  5. dronyx Says:

    @barbiblond, verjetno ne hodite veliko po tujih nakupovalnih središčih? Tam že imajo postavljene velike LCD zaslone, kjer se neprestano mešajo oglasna sporočila in prizori iz narave. V ozadju igra umirjena Wagnerjeva glasba. To ni danes nič posebnega, samo pri nas vsi trgovci varčujejo, ker ne gledajo korak naprej in jim je mar samo za kratkoročne dobičke.

  6. barbiblond Says:

    Nimajo pa grabelj, ki so bistvo predloga.

  7. dronyx Says:

    Takih in podobnih naprav že od časa inkvizicije ljudje ne jemljejo z naklonjenostjo. Sam v tem ne vidim presežka kreativne stroke. Trenutno jasno. Lahko pa me prihodnost demantira.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: