Mačja nebesa

Znancu je pred dnevi umrl maček. Starost prek 18 let.

Maček je bil zadnjih nekaj mesecev povsem shujšan. Dobesedno je hiral, ker ni več jedel. Na koncu ga je odpeljal k veterinarju, ki je potem predlagal evtanazijo. Leta so naredeila svoje, ključni organi so odpovedali.

Znanec je bil nenkaj dni povsem iz sebe. Doma je bilo pravo žalovanje. Po telefonu se jih nisem upal nekaj dni sploh poklicati, ker bi se mi zjokali v slušalko. Očital si je, da bi mu morda lahko še pomagal, če bi šel prej k veterinarju. Morda bi mu lahko podaljšali življenje še za kak mesec. Pri čemer je mačjih 18 let baje človeških krepko prek 100.

Samo tu pride pa zopet filozofsko neprijetno vprašanje.

Isti dan, ko je bil muc evtanaziran, so doma skuhali recimo govejo juhico. Samo tudi kravica, pujsek ali celo goska so živali, na katere se zlahka navežeš. In mnogi tudi se. Tudi znane osebnosti. Recimo George se je navezal na pujska. Ko mu je umrl, ali recimo temu lepše poginil, je bila to novica, ki je zaobkrožila svetovne medije.

“George Clooney’s 300-lb pot-bellied pig died Friday while Clooney was out of town promoting a film. Clooney got the pig 18 years ago and represents his longest-running adult relationship.”
Konec citata.

Sedaj pa bistvo filozofije.

Recimo, da ne smete kupiti mesa v trgovini, prijetno sveže zapakiranega, če ne opravite izpita. Tako kot za voznika motornega vozila. Na izpitu dobite v roko recimo kokoš in nož. Če niste sposobni kuri odrezati glavo in jo skopati v parni kopeli, potem ne opravite izpita in nimate dovoljenja za nakup svežega mesa.

Koliko med vami, bi dovoljenje dobilo?

15 Responses to “Mačja nebesa”

  1. Big Gigant Head Says:

    Jaz bi 100% dobil. Če sem dal čez že kar nekaj sekcij, lahko tudi kuri glavo odrežem. Saj bi jo oni prej ubili kajne?

  2. dronyx Says:

    Ja, ti na izpitu dobiš že evtanazirano kuro, da te ne gleda tako zelo žalostno in da je kri že strjena. To sem predvideval, da je nekako logično, sicer bi moral izpit delati v kopalnici ali zaresni klavnici.

  3. slovon11 Says:

    Recimo, da ne bi smeli pisati blogov, če ne bi opravili osnovnega slovničnega preizkusa znanja? Koliko med vami bi dovoljenje dobilo?

    Tega bloga že ne bi brali …

  4. dronyx Says:

    @slovon11 samo citat: “JAZ NE VERJAMEM V SLOVNICO, RAD BI TE VIDU V … VSEBINO”. Ne norčujte se iz ljudi, ki imajo hibe. 👿

  5. čivka Says:

    Pogrnem na čisto! Še z pajkom imam probleme a bog ne daj kaj večjega… tega preprosto ni v meni…

  6. candy Says:

    Po mojem ne bi blo panike. Ničkolikokrat bila zraven 85-letnega dedija, ki ima prav poseben način ubijanja kur: seveda ima prav poseben pipč za to, zamazan s posušeno krvjo mnogih predhodnih žrtev. Kuro stisne med kolena, pol ji pa počas na glavi začne spuščat kri in tako vse dokler boga reva ne neha frfotat. Itak pol babi hitro prleti, je treba seveda kuro hitro namočit v parno kopel.
    Tako da, če je kaj v familiji morilskega instinkta glede pobijanja kur, bring it on!!!

  7. mijau Says:

    Pajka tudi jaz odnesem ven iz stanovanja, drugače pa je z muho ali s komarjem. Kuram, ki smo jih dobili žive, pa sem že sekal vratove. Moram reči, da ni prijetno. Žena, ki je držala glavo, je odmaknila pogled, meni pa ni dovolila, da bi gledal vstran. “Što se mora, nije teško”.

  8. Dr. Onyx Says:

    @candy saj ti tudi ni na zaključni vožni za šoferskega vozil avto 85 letni dedi? Tu gre za individualni pristop. Samo kura in ti iz oči v oči.

  9. Dr. Onyx Says:

    @mijau če bi še ti gledal stran, bi imel danes ženo z polovico roke. Sicer te pa razumem. Če sosedova kura skoči prevečkrat čez plot, ne preostane drugega kot ali sodišče ali nož. Nož je bistveno ceneje.

  10. candy Says:

    Mislim, da bi šlo (upam, da me ni sam gob’c, ha ha).
    Ena ostra sekirca, en natančen zamah in vsega je konec, no vsaj za kuro. Itak lahk tud v trenutku, ko usekam, stran pogledam.

  11. barbiblond Says:

    Jao, to je rahlo mimo konteksta. Pogoj za predsedniškega kandidata pa bi lahko bil, da je zamenjal vsaj tri stranke?

  12. Dr. Onyx Says:

    @Candy, od besed k dejanjem. Če si seveda za. Jaz prinesem kamero, grem po živo kuro na tržnico in oster nož. Jutri pa oskar na YouTube za posebne dosežke. Lahko te slikam tudi kot teroriste. Z masko čez obraz. Če hočeš.

  13. candy Says:

    Joj, v kaj sem se jst to zapletla?! Ja ni kaj, bomo pa kuro ubil. A sploh prodajajo žive kure na tržinci?
    Kaj pa ti, bi bil sposoben poslat kokoško v kurja nebesa?

  14. Dr. Onyx Says:

    @Candy NE. Predsedniški kandidat je predsednik vsem državljanom in državljankam. Tudi dokaj veliki skupini kokoši.

  15. nikja Says:

    jaz sem očitno dvolična … govejo juhco hipoma in z užitkom zmažem, glede kur … uf … tuda jaz mam svoje travme, ko sem pri omi doma gledala, kako je divjala za petelinom, ki je blaznel po hribu brez glave .. jajks!

Leave a Reply

