GOOGLE

Če povabiš na okroglo mizo direktorja Microsofta, velja zlato pravilo. NE OMENJAJ GOOGLA. Če odpreš knjigo “Kako poslovati z Microsoftom”, si verjetno spregledal napisa že na naslovnici pod naslovom. NE OMENJAJ GOOGLA.

Včeraj se je v Kiberpipi na okrogli mizi, kjer je bil gost direktor Microsofta, zgodilo ravno to. Moderator je lahkomiselno vprašal direktorja, kaj meni o GOOGLU. In sprva sproščeno vzdušje je postalo nekako zatohlo. Nekateri smo pogledali v tla, drugi so zavzdihnili, direktor je za nekaj trenutkov obmolknil.

Potem se je znašel in priznal, da je težko konkurirati podjetju, ki prodaja VSE ZASTONJ. In GOOGLE je NIZKOCENOVNI BREZPLAČNIK na področju računalništva, ki ne dela korakov, ampak preskoke. Oziroma poskoke na ramenih konkurence.

Na drugi strani pa Microsoft, dolgoletni prvi napadalec, prve lige računalništva, ki je ostarel in postal več kot očitno premalo okreten za mladce, ki prihajajo v prvo ligo. Čeprav z doktoratom iz marketinga in TEORIJE LICENCIRANJA, kdo ne pozna OLP, VLP, TLP (ali je to TV oddaja?), ki pa dandanes bore malo velja, ko so na trgu podjetja, ki ponujajo izdelke in storitve zastonj.

Nenazadnje, če pogledamo samo gibanje delnic na borzi v zadnjem letu, je GOOGLE narasel za 100 USD iz 350 na 450, v istem času je Microsoftova delnica prehodila trnovo pod od 28 USD na 28 USD in kljub revolucionarni splavitvi Viste in nove orodne vrstice za pisarniški paket, če sem še nekoliko zloben in ciničen.

Kakšna je moč podjetja GOOGLE, pa si poglejmo samo na primeru iskalnika, ki ga večina najbolje pozna.

Če vtipkamo ključno besedo “predsedniški kandidat” v iskalno vrstico in kliknemo za povrh še gumb IŠČI (kdor ima nemške Windowse mu piše Suchen), dobimo sledeči rezultat:

google.jpg

Pozorno oko volilca bo opazilo, da ni nikjer mojih protikandidatov. Nikjer ni morebitnega kandidata Boruta Pahorja in nikjer tudi že uradnega kandidata Alojza Petrleta. O ceni, ki jo plačaš, da te GOOGLE da na vrh najdenih zadetkov, pa raje ne bom razglabljal. Ker potem bi pozorno oko protikandidatov lahko ugotovilo, s kakšnim proračunom prihajam na trg predsedniških kandidatov.

Za konec naj se vrnem k GOOGLU, pardon Microsoftu.

KONEC. TRISTO KOSMATIH.

Povezava:
GOOGLE Blog Search

Advertisements

3 komentarji to “GOOGLE”

  1. dronyx Says:

    Direktorja Microsofta sem žal pozabil vprašati, če se mu zdi normalno, da v državi, kjer po njegovih besedah primanjkuje 17.000 informatikov (zame sicer malo pretirano število) in kjer si podjetja kradejo kader, informatiki v državni upravi sodijo med tehnične hišnike z plačo med 500 in 1000 evri na mesec, na drugi strani se pa nomenklatura pogaja z firmami kot je Microsoft za pogodbe z licencami v vrednostih, ki gredo v milijone evrov. 🙂

    Pa raje nisem. Ker bi se nasmehnil.

  2. dronyx Says:

    O “trdih” pogajalcih na strani javne uprave pa kdaj drugič. 🙂

  3. barbiblond Says:

    Kaj naj rečem? Kupi še kakšno goooglovo delnico.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: