SOF

Ker se v Portorož valijo trume brezmadežnih posiljevalcev in med njimi kot vse kaže tudi kandidatka za [PD], naj še jaz nekoliko moderiram temo oglaševanja in za začetek prikažem na hitro narejen oglas za fotokopirne stroje Canon.

V bistvu je bila ideja ta, da bi bil oglas parodija na ameriško besedo xerox, ki je ponarodela kot ime za kopiranje, je pa dejansko ime blagovne znamke, oziroma znanega izdelovalca elektronskih naprav in pionirja na nekaterih področjih.

https://i0.wp.com/static.album.email.si/8/1/8103d93394b975c08ae6f1213fc058ee/3f338b15a79046e014a852568494f7a1.jpg

Žal takrat, ko je nastala slika, nisem obvladal dovolj dobro grafičnih programov in še nisem bil dr., da bi lahko idejo grafično dodelal, je pa slika nastala v nekaj minutah. Ideja je, da se dva fotokopirana stroja med seboj pogovarjata (“Do you copy” je tu uporabljen kot dovtip, ali KAPIRAŠ in hkrati pomeni če KOPIRAŠ) in se nekoliko pošalita na račun Xeroxa.

Canon idejo ni nikdar odkupil, pa tudi tožil me ni, ker sem se nekoliko poigral iz blagovne znamke.

Tole pa je bil osnutek naslovnice, za enega temelnih knjižnih del ERRANDO DISCIMUS predsedniškega kandidata. Ime sem spremenil šele naknadno.

https://i1.wp.com/static.album.email.si/3/9/39153b36dd4894b38ab2632a494e22ce/060ff8c15599ec117639bc6c06398116.jpg

in takole izgleda naslovnica temeljnega knižnega dela predsedniškega kandidata za KITAJSKO TRŽIŠČE z 1.5 miljardami potencialnih kupcev.

https://i1.wp.com/static.album.email.si/f/e/fe544186460c38a0f81445076d94e2b1/f66e515698b913549cf8ecfc7bc09575.jpg

Če kdo želi, imam pa na risalni deski že nov oglas (upam da me ni kdo prehitel) za pancerje firme Alpina. Oglas prikazuje v širokem planu smetišče s starimi in ponošenimi pancerji konkurenčnih firm, posneto v črnobeli tehniki. Samo eden par pancarjev je v barvah in nov. Alpina.

Spodaj pa udarna krilatica oglasa. “DO YOU FOCUS ON TRASH? WHY NOT?“. “Why not “je tu sicer povsem odveč, samo sem dodal, da lahko večina dojame bistvo sporočila.

Poanta pri oglasu je, da oko seveda najprej ujame barvni del slike in ne izostri pozornosti na črno belo ozadje. Žal bi lahko nekateri zlobni kupci to dojeli kot, da sodijo tudi ti pancarji na smetišče, samo razmišljajmo pozitivno in ni nujno, da gre za smetišče.

Osnova dobrega oglasa ni v tem, da promoviraš sebe, temveč v tem, DA HKRATI SMRTNO ZADANEŠ ŠE KONKURENCO. To je bistvo.

Da ne pozabim še idejo za oglas za dual core procesorje firme AMD. Tu žal nisem uspel zadevo narisati zaradi pomanjkanja časa, je bila pa ideja ta, da je naslikana kočija, kot so jo imeli rimljani ter spredaj dva konja, ki jo vlečeta. Slika je v zadnjem planu narisana kot grafika slabe resolucije in se vidi mreža, kasneje se čedalje bolj izostri in postaja kristalno jasna. Spodaj pa krilatica “DUALITY RUNS REALLITY“.

Tudi AMD ni nasedel na oglaševalski trik, zato sem potem uporabil slogan v OGLASU za [PD].

Ljudje KUPUJTE. Jutri bodo morda kupljeno že DELILI ZASTONJ.

Advertisements

2 komentarja to “SOF”

  1. alcessa Says:

    Besedilo: JA
    Naslov: JA
    Naslovnica: JA
    Založba: TUDI? 😉

  2. barbiblond Says:

    Bom tvegala, pa počakala 🙂

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: