Najbogatejši slovenci

Včeraj je domačo javnost dodobra pretresel seznam najbogatejših slovencev, ki jih je objavila neka revija.

Ponosen sem, da je na seznamu tudi moj sošolec iz srednje šole, ki je baje obogatel z igralnimi avtomati. Medtem ko smo šli ostali na fakulteto in finančno propadli, je sam začel že delati igralne avtomate in jih uspešno plasiral v Las Vegas. Nekateri drugi moji sošolci so mu pomagali tudi pri izdelavi elektronskih vezij, samo sami niso obogateli.

Je pa na seznamu z 70.9 milijona evri tudi Igor Akrapović, ki sem mu pred nekaj meseci ali še nekaj več, poslal vljudnostno pismo oziroma prošnjo, če bi mi sponzoriral izdajo zbirke misli, ki je sedaj v elektronski obliki dostopna na internetu pod naslovovm ERRANDO DISCIMUS. Takrat sploh nisem vedel, da je tako bogat. Če bi vedel, mu niti ne bi poslal prošnje. 🙂

Skupaj z pismom sem poslal tudi zbirko misli in ker sem kupil nekoliko lepše stilsko pismo, kuverto ter ovitek, me je stalo vse skupaj kar okrog 3000 bivših SIT.

Odgovora nisem dobil nobenega.

Sicer običajev v teh krajih ne poznam, samo sam pričakujem, če se nekdo potrudi in ti naslovi pismo, da mu vsaj odgovoriš. Vsaj dve besedi, lahko nimam denarja, karkoli. Samo da nekaj odgovoriš.

Pa nisem užaljen. ERRANDO DISCIMUS.

V tolažbo vsem ostalim, ki vas na seznamu najbogatejših (še) ni, pa tale moja misel:  

NAJBOGATEJŠI LJUDJE NISO NIKDAR ZARES BOGATI. 🙂

Značke:

10 Responses to “Najbogatejši slovenci”

  1. Radvanjec Says:

    ko jebe gnar

  2. agent Says:

    Zato pa prisegam na Frančiškovo uboštvo.

    signor Bernardone press

    PS: Je pa res nevoljudno, da tisti bizgec niti ne odgovori na pismo…

  3. dronyx Says:

    Po svoje razumem. Za njih je to SPAM in vržeš v smeti. Sam osebno če bi vedel, da je tako bogat, ne bi niti pomislil, da bi pisal kakšne prošnje. Ker tako bogati ljudje običajno niso naključno bogati in sam se jih na daleč izogibam, ker jih predobro poznam.

  4. Kašpar Says:

    Verjetno imajo takih in podobnih prošenj kar precej. Saj ni njihova obveznost financirati vsakogar, ki jih za kaj prosi. Bi se pa spodobilo, da kaj odpošljejo.

    Sicer pa denar pokvari ljudi (vsaj tako pravijo).

  5. zaspanko Says:

    #dronyx
    Se strinjam, odgovor zaradi vljudnosti!!

  6. barbiblond Says:

    Je že tajnica prestregla…

  7. Nik Says:

    Zdravo Barbi!
    Na hitr sn sicer preletel tvoje komentarje ampak me je očarala tvoja slikca in ker morn bit tle kratek in jedrnat bi blo super če vem kje bolj direkt stopt s tabo v kontakt.

  8. dronyx Says:

    Ljudje, tu mislim Nik, pa ni moj Blog ženitna posredovalnica. Slikica je Pamele Anderson, če si gledu Borata veš kdo je to.

  9. barbiblond Says:

    Doktor, prav imaš. Tole pa ni ravno Pam, ampak ena od njenih astralnih dvojčic. Da se Niku ne bo treba prav dolgo matrat…

  10. Mustang Says:

    OK, sej neki majo, ampal če že živimo v globalnem svetu, in jaz definitivno, so bol višja srednja klasa vsi po 50 mestu, ne pa bogataši. . Oni uvrščeni višje pa nižja visoka (razen par prvih, ki pa spet niso globalno pomembni). Tko da spoloh niso ne vem kaj…. Vse skupaj pa veliko pove o nas samih…

Leave a Reply

