Slovenski grafiti

Primer dveh grafitov, ki sicer nista Piccasove sončnice, sta pa grafično solidno narejena.

Seveda enakega mnenja ne moreta biti oba lastnika stavb, kjer sta grafita nastala. Samo zato pa še enkrat trdim, da je pravi poklic prihodnosti soboslikarstvo in malarija (na črno, se razume).

https://i0.wp.com/shrani.si/files/grafiti4u136.jpg

https://i0.wp.com/shrani.si/files/grafiti3u137.jpg

4 Responses to “Slovenski grafiti”

  1. gallus Says:

    …PicaSSo… sončnice? lp

  2. dronyx Says:

    Včasih se zmotim namerno, da vidim, v kolikšnem času bo kdo napako opazil in ali se bo komu zdelo vredno me opozoriti na napako. Seveda so Sončnice od Van Gogha. Itak. Picasso je naslikal Avignonske gospodične, med drugim.

  3. gallus Says:

    …me veseli ( sej se mi je zdelo )! ..sem študiral slikarstvo in sem zato verjetno pozoren na to… lp

  4. sparkica Says:

    morda pa je Picasso tudi naslikal sončnice, le objavil jih ni:mrgreen:

Leave a Reply

