Onyx goes evro

Skoraj resnična prigoda doktor Onyxa na prvi dan tazaresne uporabe novega denarja EVRO, ki je bil v osnovi zaradi pretirane uporabe kovancev in na drugi strani izjemno majhnih papiranatih bankovcev večjih apoenov mišljen za bogataše in v našem primeru tako imenovane tranzicijske tajkune oziroma TAJKUNČIČE (pomanjševalnica zaradi sramotnega položaja v primerjavi z Ruskimi zmagovalci tranzicije).

Pride tako predsedniški kandidat zvečer okrog desetih v nakupovalni center iz okolice Ljubljane in se usede v manjšem, slabo osvetljenem lokalčku. Simpatični natakarici blizu 15 let odda naročilo. Zapoznelo jutranjo kavo brez kofeina z obvezno rjavim sladkorjem.

Ko se prikaže dama z mojo kavo, ji predsedniški kandidat (torej jaz) pove, da bi rad čim prej plačal, preden se povsem naredi mrak ter povleče na dan bankovec za 5.000 SIT. Dama vzame v roke razapadjoč kalkulator, ki je imel baterije pritrjene kar s selotejpom in mi je takoj vzbudil nezaupanje.

Dejal sem ji, da naj raje vzame moj, torej dejansko zares ne moj ampak BAJUKOV EVROKALKULATOR, ker bo šlo lažje. Problem je bil namreč, kako izračunati vračilo v evrih, če stane kava 1,199 evra in sem ji dal bankovec za starih 5 kilo apoenov.

Najprej sem ji moral pokazati, kje se zadeva sploh prižge in potem sem ji moral še sam izračunati znesek. Ko ji pokažem rezultat mi odvrne, da kava pa že ne stane 243 evrov!

Seveda ne, jo pomirim. To je vsota, ki mi jo moraš vrniti.

Potem sem pa vzel iz denarnice še bankovec za 1000 severnokorejskih wonon in natakarico prosil, če mi lahko zamenja z apoeni za 100 evrov. Pa me je hitro prečitala in rekla, da to niso evri, ker imajo napis v CIRILICI. Seveda sem se ji opravičil, ker nisem bolj pozorno pogledal.

Leave a Reply

