Kavico časti SDS

Danes zjutraj sem se kot običajno ustavil v gostilni na kavici in časopisu. Natakarica pride k mizi in mi pove, da danes kavico časti SDS.

Ker v teh časih nihče nič ne časti, kvečjemu ti še kaj neupravičeno vzame, sem najprej debelo pogledal. Potem sem pomislil, da gre za kakšno slaboumno skrito kamero in sem na hitro preletel prostor okoli sebe, kje bi lahko skrili kamero. Mogoče pa se natakarica samo heca? Hotel sem ji že pomežikniti, češ, da nisem padel na foro, ampak potem se spomnim, da ženske ni pametno kar tako šlatati za rit ali jim mežikati, ker to potezo večina napačno dojame, kot da se hočeš z njimi že kar takoj poročit.

Je pa škoda, da ni še z čokolado na smetano izpisala SDS, kar bi bila dodana vrednost te poteze. V eni kavarni zraven Metalke natakarica na smetano ali peno od kave vedno nariše s sladkim grehom violinski ključ.

Skratka, tale poteza SDS je moja politična čustva močno nagnila na desno. Če hoče levica ta okus po desni jutranji kavi popraviti, me lahko časti eno dobro kosilo v Asu ali Maximu.

Ponudba pa velja samo do županskih volitev, ker potem bo prepozno.

7 Responses to “Kavico časti SDS”

  1. bubašvabe pravi:

    No vidiš, to ti pa je modernizacija. V naših še malo bolj zagovedenih koncih kandidati in stranke še vedno častijo samo golaž… :P

  2. dronyx pravi:

    Jaz sem včeraj poslušal zgodbico, kako je nek delavec odhajal v pokoj in častil sodelavce školjke, ki pa so bile pokvarjene, tako da so vsi dobili drisko in želodčne težave. Če bi jaz kuhal politični golaž, bi verjetno izvedel nekaj podobnega. ;)

  3. Tjasa pravi:

    Na Vasi pa jutri eden od nestrankarskih časti jabolka :), če te bo še lakota popadla.

  4. chef pravi:

    Jaz sem enkrat eno tako nespodobno povabilo nekemu županskemu kandidatu, ki je zdaj župan Ljubljane, gladko zavrnil. Nikoli mi ni bilo žal.

  5. smoger pravi:

    Upam, da si v kavni usedlini pre/razbral prihodnost slovenskega naroda.

  6. dronyx pravi:

    @Smoger, meni se je v kavni usedlini izrisal Jankovićev nasmeh. Verjetno to za prihodnost ne pomeni nič dobrega?

  7. lojze pravi:

    mogoče g. Jankovič ne DELA kavice pa kosila, da bi ti častil

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

